Je glimlach van vandaag

Gaan jullie broeken dan ook kapot aan de binnenkant?
Veeeeeeeeeeeeel minder snel, maar ik draag enkel jeans als lange broek en die hebben natuurlijk zo een naad gestikt aan de binnenzijde waardoor het niet stof op stof is, maar naad op naad is die schuurt.

En in de zomer zweet je al eens sneller en is het niet droge huid die tegen elkaar wrijft maar vochtige huid, waardoor er veel sneller irritatie is.

Veeeeeeeeeeeeel minder snel, maar ik draag enkel jeans als lange broek en die hebben natuurlijk zo een naad gestikt aan de binnenzijde waardoor het niet stof op stof is, maar naad op naad is die schuurt.

En in de zomer zweet je al eens sneller en is het niet droge huid die tegen elkaar wrijft maar vochtige huid, waardoor er veel sneller irritatie is.
Ah OK.. Ik dacht hier de reden te vinden waarom die van mij zoveel kleren koopt maar het is dus niet omdat ze stuk gaan. 🤔

Ah OK.. Ik dacht hier de reden te vinden waarom die van mij zoveel kleren koopt maar het is dus niet omdat ze stuk gaan. 🤔
Dat is omdat ze schommelt in gewicht en jij, als liefhebbende echtgenoot, totaal niet door heeft als ze een maat meer of minder heeft. 👌

Dat is omdat ze schommelt in gewicht en jij, als liefhebbende echtgenoot, totaal niet door heeft als ze een maat meer of minder heeft. 👌
Als het over een maatje meer gaat ben ik minder liefhebbend.. Zo weet je dus ook mijn slechte eigenschap 😁.

Vrij zeker dat genoeg mannen last van schurende billen zouden hebben als ze rokken of kleedjes droegen. Ze zouden snel onderbroeken met langere pijpen dragen ze (of wielershortjes).

Als ik mijn benen toe doe dus met mijn binnenkant van mijn knieën tegen elkaar dan komen mijn billen nog niet tegen elkaar. Als vent ben je dan toch wel overweight vrees ik.

Als ik mijn benen toe doe dus met mijn binnenkant van mijn knieën tegen elkaar dan komen mijn billen nog niet tegen elkaar. Als vent ben je dan toch wel overweight vrees ik.
Dat is bij sommige vrouwen ook, en bij andere niet zonder dat daar per se overgewicht aan vasthangt.
Het zou mij zwaar verbazen dat alle mannen met een gezond gewicht ook uw lichaamsbouw hebben.

82332916.jpg
Als vent ben je dan toch wel overweight vrees ik.
Er is een reden waarom body builder ook met hun benen pozes aannemen...

Gelukkig is zij duidelijk heel vergevingsgezind 🙈🙈🙈

Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind het wat fout om liefde te koppelen aan een getal op de weegschaal 😥
De liefde gaat niet weg, maar ik zou er wel iets van zeggen.

Niet dat het haar veel zou kunnen schelen maar goed 😂.

Nu zij is niet dik en heeft er ook geen aanleg voor. Maar soms kan ze echt zo ongezond eten. Savonds niks eten en dan een hele zak chips eten. Ik erger me daar dan aan en zeg dat wel.

En eigenlijk is dat omdat ik wil dat ze lang gezond is. (en dat ze niet plots dood valt en dat ik hier sta met die 2 kleine apen)

De liefde gaat niet weg, maar ik zou er wel iets van zeggen.

Niet dat het haar veel zou kunnen schelen maar goed 😂.
Als iemand die van thuis uit ontelbare keren heeft gehoord "moest je nu 5 of 10kg afvallen..."
Ben ik relatief zeker dat, wanneer iemand opmerkingen over mijn gewicht zou geven "om me te stimuleren" mijn liefde wél eens snel zou kunnen verdwijnen 😈

Nuja, ik ben dan ook geen modelleke van 50kg om mee te starten 🤪😂

Terug
Bovenaan