Bernie.be
Well-known member
We zijn al iets verder geëvolueerd dan het kantklossen hierTerug naar bokrijk gij.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn al iets verder geëvolueerd dan het kantklossen hierTerug naar bokrijk gij.

Ik ben niet boos hoor, ik ben compleet relaxed!homo`s bijeen slaan was toen ook een gewoonte, maar ge gaat dat toch ook niet meer doen he
maar het was gewoon maar om te pesten he Brecht. Niet kwaad zijn he. Geniet er maar van zou ik zeggen.![]()
Na jouw bordje heb ik een paar dikke joints nodig om te vergeten wat ik gezien heb.als ge na u eten een sigaar/sigaret nodig hebt om de smaak van uw gerecht te versmoren, dan zegt dat genoeg![]()
amai en ge hebt al permanente schade door uwe kleine.Na jouw bordje heb ik een paar dikke joints nodig om te vergeten wat ik gezien heb.
Die schade was niks vergeleken met wat je gifke met me gedaan heeft. En je eigen kind kun je alles vergeven.amai en ge hebt al permanente schade door uwe kleine.
Ben ik de enige die dit onwaarschijnlijk grappig vind? Of zijn er hier nog?
Ik heb het al meerdere keren bekeken, is gewoon hilarisch
Ik heb deze nu net 7 keer na elkaar bekeken, maar hij blijft goed
De term smoking is afgeleid van het Engelse smoking jacket. Na het diner trokken de heren zich vaak terug om een sigaar te roken, waarbij het dinner jacket verruild werd voor het smoking jacket. Dit gebruik was om rooklucht uit de nette kleding te houden. Het jasje werd hierna weer verwisseld voor het nette "dinner jacket". Het kostuum wordt in het Engels echter geen smoking genoemd, maar wel in veel andere Europese talen. In Engeland spreekt men van een "dinner jacket" en in de VS spreekt men van een "tuxedo".Sigaar na het eten was vroeger nochtans de gewoonte, vanwaar denk je dat de naam "smoking" komt voor kostuum?
Gewoon een ander woord voor versieren.Sieren? Is dat een woord?
Bwah, toch niet echt he. Allez, sieren is inderdaad een afkorting/verbastering van versieren maar betekent toch wel iets anders en tegelijk ook veel meer.Gewoon een ander woord voor versieren.

Een beetje vrouwonvriendelijk om zo over marktverkoopsters te spreken, maar veel plezier ermee!Orval op een zonovergoten terras en straks een kipje van 't kraam, een zondag kan toch schoon zijn!![]()
Een beetje vrouwonvriendelijk om zo over marktverkoopsters te spreken, maar veel plezier ermee!
Zaterdagavond werden de buurtbewoners van de Landuitstraat in Denderleeuw opgeschrikt door een krachtige explosie. Oorzaak? Een bewoonster van een appartement in de straat was een sigaret aan het roken, terwijl ze een spuitbus gebruikte om de sloten van enkele deuren te smeren.

Louise Fischer besloot een reportage te maken over de heropening van de seksclubs in Denemarken. De 26-jarige journaliste trok daarop naar Swingland ... Zo is ook te horen hoe ze een interview afneemt met de man met wie ze tegelijk seks heeft.
I see what you did therediepgaand onderzoek noemen ze dat dan.