Je glimlach van vandaag

amai en ge hebt al permanente schade door uwe kleine.
Die schade was niks vergeleken met wat je gifke met me gedaan heeft. En je eigen kind kun je alles vergeven.

Alhoewel.. De dag dat mijn kind me zo een bordje voorschotelt dan zorg ik ervoor dat hij schulden gaat erven.

Ben ik de enige die dit onwaarschijnlijk grappig vind? Of zijn er hier nog?
Ik heb het al meerdere keren bekeken, is gewoon hilarisch

Ben ik de enige die dit onwaarschijnlijk grappig vind? Of zijn er hier nog?
Ik heb het al meerdere keren bekeken, is gewoon hilarisch

:rofl: Ik heb deze nu net 7 keer na elkaar bekeken, maar hij blijft goed :rofl:

Mijn vrouw kijkt alleen wat raar waarom ik zit te giechelen in de zetel naast haar.

Sigaar na het eten was vroeger nochtans de gewoonte, vanwaar denk je dat de naam "smoking" komt voor kostuum?
De term smoking is afgeleid van het Engelse smoking jacket. Na het diner trokken de heren zich vaak terug om een sigaar te roken, waarbij het dinner jacket verruild werd voor het smoking jacket. Dit gebruik was om rooklucht uit de nette kleding te houden. Het jasje werd hierna weer verwisseld voor het nette "dinner jacket". Het kostuum wordt in het Engels echter geen smoking genoemd, maar wel in veel andere Europese talen. In Engeland spreekt men van een "dinner jacket" en in de VS spreekt men van een "tuxedo".

Gewoon een ander woord voor versieren.
Bwah, toch niet echt he. Allez, sieren is inderdaad een afkorting/verbastering van versieren maar betekent toch wel iets anders en tegelijk ook veel meer.
Maar goed, we zullen het er op houden dat het,zowel de daad als de betekenis, iets streekgebonden is.
Dan kunnen we misschien nog 1 topic overhouden zonder eindeloze semantische discussies....

Orval op een zonovergoten terras en straks een kipje van 't kraam, een zondag kan toch schoon zijn! :love:

Zaterdagavond werden de buurtbewoners van de Landuitstraat in Denderleeuw opgeschrikt door een krachtige explosie. Oorzaak? Een bewoonster van een appartement in de straat was een sigaret aan het roken, terwijl ze een spuitbus gebruikte om de sloten van enkele deuren te smeren.
:rofl:

------
Maar allez: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210530_92666197

Louise Fischer besloot een reportage te maken over de heropening van de seksclubs in Denemarken. De 26-jarige journaliste trok daarop naar Swingland ... Zo is ook te horen hoe ze een interview afneemt met de man met wie ze tegelijk seks heeft.

diepgaand onderzoek noemen ze dat dan.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan