Bernie.be
Well-known member
Mmm. Kweet nie. Uw patatten zien er beter uitDe belichting is niet ideaal, je moet inzoomen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm. Kweet nie. Uw patatten zien er beter uitDe belichting is niet ideaal, je moet inzoomen!

Ongeveer 2.5 aan iedere kant.Hoeveel minuten was dat in de airfryer?
Twas maar een relatief dun stuk dusja, denk dat dan ook dunne lende wasMmm. Kweet nie. Uw patatten zien er beter uit![]()

De belichting is niet ideaal, je moet inzoomen!
Ziet er wat uit als zo een minute steakTwas maar een relatief dun stuk dusja, denk dat dan ook dunne lende was![]()
Aja nee was een Ierse ribeye.Eiet er wat uit als zo een minute steak
Man man. Die kroketten zien er beschaamd uit dat ze dat bord moeten delen met uwe ‘steak’bij mij moet ge niks inzoomen: ziet er gewoon goed uit van zijn eigen.
![]()
ik kon het niet over mijn hart krijgen ze te scheiden, ze waren samen opgegroeid in de airfryer.Man man. Die kroketten zien er beschaamd uit dat ze dat bord moeten delen met uwe ‘steak’
Match made in heavenik kon het niet over mijn hart krijgen ze te scheiden, ze waren samen opgegroeid in de airfryer.
Maar gewoon pintje en sigaret hierEm om af te sluiten een whisky en sigaar op het terras
![]()

Het is uw.als ge na u eten een sigaar/sigaret nodig hebt om de smaak van uw gerecht te versmoren, dan zegt dat genoeg![]()
als ge als enig argument taalfouten hebt, zegt dat ook genoegHet is uw.

Sigaar na het eten was vroeger nochtans de gewoonte, vanwaar denk je dat de naam "smoking" komt voor kostuum?als ge als enig argument taalfouten hebt, zegt dat ook genoeg![]()
Kweet nie. Ik doe altijd een slabbetje aan ipv een kostuum als ik eetSigaar na het eten was vroeger nochtans de gewoonte, vanwaar denk je dat de naam "smoking" komt voor kostuum?
Aach, the good old dayshomo`s bijeen slaan was toen ook een gewoonte, maar ge gaat dat toch ook niet meer doen he
maar het was gewoon maar om te pesten he Brecht. Niet kwaad zijn he. Geniet er maar van zou ik zeggen.![]()

Terug naar bokrijk gij.Kweet nie. Ik doe altijd een slabbetje aan ipv een kostuum als ik eet