Je glimlach van vandaag

Wanneer je tijdens het fietsen iemand op zijn oprit hopeloos met zijn been onder de achterbumper van zijn auto ziet zwaaien in de hoop die koffer maar eens dicht te krijgen. Toen ik er voorbij fietste was hij al met zijn hand aan het proberen maar stond de koffer nog steeds open. De kleine pleziertjes 🙂

'De ganse maand april mei betreffend het weer :love:.'
Anderzijds gaan mijn gedachten nu uit naar hooikoortspatiënten en mezelf om te kunnen overleven de komende drie maanden, met de zwoele, grijnzende zomer die op de loer ligt.

‘t Is buiten warmer dan binnen, om te werken niet zo evident maar nu om verschillende telefoons te doen waarvoor ik niet direct opzoekingswerk moet doen, heb ik mij gewoon buiten gezet. Heerlijk. :love:

Tussendoor kan er wel een “nee, mag niet Toulouse” tussenkomen richting de kat die ik terwijl in het oog hou. :unsure:

Leuk om te wandelen tussen multicultureel volk,politie is konstant aanwezig dus geen probleem,door de grote speeltuin is het goed voor de ouders echt tof voor bezoekje te brengen. Grts daniel
Review op Google Maps van een park in Antwerpen. Edgy. :tongue:

Fucking hell :rofl:

Google reviews zijn altijd wel een goudmijn. Ik werk voor een groot bedrijf (1000+ werknemers op de zetel waar ik werk), en daar plaatsen mensen ook 1-sterrenreviews met de boodschap dat 'er een echte klootzak werk (sic)' of 'ik had sushi besteld voor het hotel achter dit kantoor, maar het is verkeerd geleverd en de receptioniste heeft dat volgens mij opgegeten, dit is volgens mij echt de mentaliteit van dit bedrijf'. :laugh:

Auto in de schaduw kunnen parkeren, legging onder de jurk zodat ik mezelf niet moest pijnigen bij het instappen én keigoede muziek op de radio dus volop meebrullen en shaken achter het stuur. I love Summervibes zolang het niet te warm is 😂😇

Auto in de schaduw kunnen parkeren, legging onder de jurk zodat ik mezelf niet moest pijnigen bij het instappen én keigoede muziek op de radio dus volop meebrullen en shaken achter het stuur. I love Summervibes zolang het niet te warm is 😂😇
Legging 🤦. Autocorrect voor string?

Thuiskomen, buiten liggen met een aperitiefje en een muziekje. Straks de BBQ aansteken en morgen namiddag een halve dag rust opgenomen.

Life is beautiful.

Legging 🤦. Autocorrect voor string?

cute-girl-saying-no-with-sign_330389-221.jpg

Net terug van huisarts en zoontje negatief voor Corona (sneltest). Al de tweede keer maar deze keer was ik er toch minder gerust in.

Hij heeft gelijk. Ik draag dat ook nooit onder een kleedje, hoor. Ik heb die mode nooit gesnapt.

@Mulan Kunt ge eventueel geen handdoek op de zetel leggen ofzo? :unsure:

Vaak is dat niet gewoon een modekeuze maar een noodzaak. Ik kan geen kleedjes dragen zonder iets aan mijn billen, anders schuur ik die op een kwartier open. In de zomer zijn panty's niet echt een optie. En bij sommige kleedjes lukt een kort broekje ook niet altijd (of die blijven niet altijd even aangenaam zitten). Ik moet wel nog eens bandelettes uit proberen maar als iemand anders zich beter voelt met een legging, ik stoor mij daar niet aan ze.

Hij heeft gelijk. Ik draag dat ook nooit onder een kleedje, hoor. Ik heb die mode nooit gesnapt.

@Mulan Kunt ge eventueel geen handdoek op de zetel leggen ofzo? :unsure:
Haha, heeft niets met "mode" te maken, is gewoon kei praktisch! 😇
Geen geschaafde dijen als je een paar km wandelt, geen "oeps" momentjes als je net een kleuter in de autostoel probeert vast te maken wanneer er een stevige windvlaag passeert, niet zedig met de voetjes naast elkaar moeten blijven zitten als er geen camouflerende tafel voor je staat,... 🤷🏼‍♀️

Terug
Bovenaan