Str8_6
Well-known member
Wat weet hij daarvan. Smijt een oude schoenzool of een stuk bladerdeeg in zijn bord met een klets pepersaus en het water komt in zijn mond.Da's gene steak![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat weet hij daarvan. Smijt een oude schoenzool of een stuk bladerdeeg in zijn bord met een klets pepersaus en het water komt in zijn mond.Da's gene steak![]()
PM je mij uw adres? Dan kom ik eraanDrank helpt.

Zo'n typisch antwoord :')hangt de rode vlag buiten?
Zijn de russen int land?Staan de rooi kolen opt vuur?
sorry, ik ben even afgeleid door andere zaken.PM je mij uw adres? Dan kom ik eraan
Zo'n typisch antwoord :')
Je kan veel beter dan dat, je stelt me teleur!
Thuis moeten de meeste (incl ikzelf) al luisteren. Dus dit is een welgekome ontsnapping aan de realiteitMijn glimlach van de dag, hoe we hier naar elkander kunnen steken zonder offended te worden. Precies one big family. *pinkt een traantje weg*

@xAnyana is that you?Het was me al een tijd geleden opgevallen dat de stoep voor één van de huizen in de straat heel wat lichter van kleur is.
Nu ik redelijk vaak ga wandelen weet ik waarom. De vrouw des huizes keert haar stoep dus iedere dag maniakaal .![]()
Euhm... Ik weet niet exact hoe ik het moet formuleren.... Maar als dat je techniek is, is dat niet bepaald... Bewonderigenswaardig![]()
Ene bronstige beer moet ook aan zijn trekken komen héTomski is al op ne leeftijd dat em eerst een pilleke moet pakken voor z'n naaimachine bruikbaar wordt. Techniek is bijkomstig in zijn geval.

Ik ontken van die beer!Ene bronstige beer moet ook aan zijn trekken komen hé![]()
PM je mij uw adres? Dan kom ik eraan
Zo'n typisch antwoord :')
Je kan veel beter dan dat, je stelt me teleur!
Verdomme he, ik wéét dat Buiten de Zone een hele sketch heeft vol met dergelijke eufemisme (eufemismes?), ik zie het zo voor mij maar ik vindt gewoon de clip niet om te reageren...Zijn de russen int land?

Nu goed vul zelf maar in.
Ja hoor! Dan blijft het 'akelig' stil.
(And this makes MY day!)