Je glimlach van vandaag

Mijn glimlach van de dag, hoe we hier naar elkander kunnen steken zonder offended te worden. Precies one big family. *pinkt een traantje weg*

Het was me al een tijd geleden opgevallen dat de stoep voor één van de huizen in de straat heel wat lichter van kleur is.
Nu ik redelijk vaak ga wandelen weet ik waarom. De vrouw des huizes keert haar stoep dus iedere dag maniakaal . :cool:

Het was me al een tijd geleden opgevallen dat de stoep voor één van de huizen in de straat heel wat lichter van kleur is.
Nu ik redelijk vaak ga wandelen weet ik waarom. De vrouw des huizes keert haar stoep dus iedere dag maniakaal . :cool:
@xAnyana is that you?

edit: tis keren en niet vegen. how stupid of me.

Euhm... Ik weet niet exact hoe ik het moet formuleren.... Maar als dat je techniek is, is dat niet bepaald... Bewonderigenswaardig 🙈

Tomski is al op ne leeftijd dat em eerst een pilleke moet pakken voor z'n naaimachine bruikbaar wordt. Techniek is bijkomstig in zijn geval.

Proberen afspreken met kameraden om een terrasje te doen, we waren met (veel) te veel dus dan aan beslist om hier ne bbq te doen... fuck,slecht weer. Rap een bache over het terras gespannen, alle parasols open en gewoon maar wat nat worden dan. Maaar wat een fijne avond, het deed zo'n deugd om nog eens samen te zijn en te zeveren en pinten te pakken, dat beetje regen namen we er met plezier bij. Ook alvast (misschien iets te veel) getsjinged op de verse vader id compagnie, hijzelf kon er niet bij zijn maar geen erg, we doen het nog wel es over

Het is half 2 ‘s nachts, ik heb met de madam een dagske wellness gepakt. Dag was top, alles erop el eraan gehad en nu nog een overnachting. In de “suite” staat buiten op het terras ook een bad.

om 1u30 ‘s nachts buiten in een bad naar de sterren aant zien, met een duvel in de hand. Soms kan het leven toch zo schoon zijn. :)

Ik krijg soms echt de indruk dat de enige antwoorden die ik krijg op mijn posts zijn:
Makila is dement. Makila overdrijft. Makila is Gay. Makila is een fantast. Makila gij liegt (wat meestal niet het geval is, maar bon).
Makila je maakt een dt fout. Makila is .. :tongue: Nu goed vul zelf maar in.

Echter als ik een ***serieuze vraag*** stel (deze zijn zeldzaam maar ik stel ze wel). Je mag nu eens 1x raden hoeveel antwoorden ik gemiddeld genomen dan krijg daarop. (Gemiddeld 0 tot 1 antwoorden) :unsure: Ja hoor! Dan blijft het 'akelig' stil.
[BEHALVE als in die serieuze post een dt of ander foutje in staat. Dan krijg ik wel feedback over die fout]

Conclusie: Beyondgaming is en blijft een praat en zever barak :clap: (And this makes MY day!)

Terug
Bovenaan