Je glimlach van vandaag

Ik krijg soms echt de indruk dat de enige antwoorden die ik krijg op mijn posts zijn:
Makila is dement. Makila overdrijft. Makila is Gay. Makila is een fantast. Makila gij liegt (wat meestal niet het geval is, maar bon).
Makila je maakt een dt fout. Makila is .. :tongue: Nu goed vul zelf maar in.

Echter als ik een ***serieuze vraag*** stel (deze zijn zeldzaam maar ik stel ze wel). Je mag nu eens 1x raden hoeveel antwoorden ik gemiddeld genomen dan krijg daarop. (Gemiddeld 0 tot 1 antwoorden) :unsure: Ja hoor! Dan blijft het 'akelig' stil.
[BEHALVE als in die serieuze post een dt of ander foutje in staat. Dan krijg ik wel feedback over die fout]

Conclusie: Beyondgaming is en blijft een praat en zever barak :clap: (And this makes MY day!)
Makila, je ziet spoken.

Ik krijg soms echt de indruk dat de enige antwoorden die ik krijg op mijn posts zijn:
Makila is dement. Makila overdrijft. Makila is Gay. Makila is een fantast. Makila gij liegt (wat meestal niet het geval is, maar bon).

Echter als ik een ***serieuze vraag*** stel (deze zijn zeldzaam maar ik stel ze wel). Je mag nu eens 1x raden hoeveel antwoorden ik gemiddeld genomen dan krijg daarop. (Gemiddeld 0 tot 1 antwoorden) :unsure: Ja hoor! Dan blijft het 'akelig' stil.
[BEHALVE als in die serieuze post een dt of ander foutje in staat. Dan krijg ik wel feedback over die fout]

Conclusie: Beyondgaming is en blijft een praat en zever barak :clap: (And this makes MY day!)
Ik snap uw post niet, kunt ge nog eens proberen?

Man up en doe niet zo gay!

Je gebruikt trouwens de vierkante haakjes en die sterretjes volledig verkeerd... En op het einde van je zin tussen de vierkante haakjes ontbreekt er een punt. Ook na barak vergeet je een punt.

En je overdrijft..

Makila, ik kan niet voor de rest spreken, maar bij mij loopt het mis omdat ik uw logica stappen niet kan volgen.
Geen echt voorbeeld, maar bvb iemand zegt "er zijn teveel bedrijfswagens in België" en jij antwoordt dan "ze verdrinken inderdaad teveel meisjes in China" of zoiets. Waarschijnlijk zitten daar 7 tussenstappen in die logica, maar die ontbreken dus (vaak) in uw bericht.

Misschien moeten we "Het grote Makila IN-de-context-getrokken-quotes topic" opstarten? 🤷‍♂️

Misschien moeten we "Het grote Makila IN-de-context-getrokken-quotes topic" opstarten? 🤷‍♂️
Sommige oerkrachten laat je best ongemoeid, Lint, als je geen ruimtetijd-scheuren wilt maken in het weefsel van het universum.

Professor die laat weten dat er mogelijk eind oktober een nieuwe campagne georganiseerd wordt. Fucking eindelijk! :love:

Makila, ik kan niet voor de rest spreken, maar bij mij loopt het mis omdat ik uw logica stappen niet kan volgen.
Geen echt voorbeeld, maar bvb iemand zegt "er zijn teveel bedrijfswagens in België" en jij antwoordt dan "ze verdrinken inderdaad teveel meisjes in China" of zoiets. Waarschijnlijk zitten daar 7 tussenstappen in die logica, maar die ontbreken dus (vaak) in uw bericht.

Haha grappig, 7 tussenstappen is NIET correct hoor. Het zijn er 6 !

makila: always 6 steps ahead!
Waar een hoog iq allemaal niet goed voor is.

Makila heeft in zijn vragenvuur al uitgelegd waarom voor ons zijn uitleg soms raar overkomt. Ik kan daar mee leven. Als je het echt niet snapt, kan je op een beleefde manier om duiding vragen, wat hij ook telkens geeft.

Gigantisch veel gesmost in de keuken nadat het hele huis eindelijk nog eens was gekuist. Mijn vrouw, notoire kuisnazi, had het niet gezien en ik heb het snel-snel opgekuist. De avondvrede is gered. Hallelujah.

Terug
Bovenaan