Mulan
Well-known member
Zennnnnnn.... Je bent een krachtige, mooie vrouw. Je verdient het om liefde te krijgen om wie je bent, niet om wat je geeft... *insert klankschaalgeluid*Als ik drank meebreng, ben ik welkom?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zennnnnnn.... Je bent een krachtige, mooie vrouw. Je verdient het om liefde te krijgen om wie je bent, niet om wat je geeft... *insert klankschaalgeluid*Als ik drank meebreng, ben ik welkom?
Het antwoord staat onder uw postDus anyana heeft enkel kans als ze nahrtent zat voert, er wordt hier weer met complimenten gesmeten vandaag ze
![]()

Das voor samen een leuke tijd te hebben he geen betaalmiddelIk ben wel geen hoer eh!
Over hoeveel drank spreken we?

Zennnnnnn.... Je bent een krachtige, mooie vrouw. Je verdient het om liefde te krijgen om wie je bent, niet om wat je geeft... *insert klankschaalgeluid*

does size matter?Zennnnnnn.... Je bent een krachtige, mooie vrouw. Je verdient het om liefde te krijgen om wie je bent, niet om wat je geeft... *insert klankschaalgeluid*
Ik zeg altijd: tis misschien een kleintje maar hij gaat op en neer als een naaimachine.does size matter?
Zolang het in proportie is nietdoes size matter?

Euhm... Ik weet niet exact hoe ik het moet formuleren.... Maar als dat je techniek is, is dat niet bepaald... BewonderigenswaardigIk zeg altijd: tis misschien een kleintje maar hij gaat op en neer als een naaimachine.

Indien wel: compensatietechnieken leveren ferme bonuspunten opdoes size matter?

ik kan biefstuk in de fryer makenIndien wel: compensatietechnieken leveren ferme bonuspunten op![]()

Daarmee bereik je doorgaans geen culinair orgasmeik kan biefstuk in de fryer maken![]()

hangt ervan af wat ge er mee doet heDaarmee bereik je doorgaans geen culinair orgasme![]()
Drank helpt.Ik voel me ongemakkelijk![]()
hangt de rode vlag buiten?Ik voel me ongemakkelijk![]()
hoe dunner hoe zachter dat ge er mee omgaat heDa's gene steak![]()
Staan de rooi kolen opt vuur?hangt de rode vlag buiten?