Green Mamba
Well-known member
Gelukkig kun je een idiot sandwish ook in de airfryer maken. You're good.Nope, Still don't get it![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig kun je een idiot sandwish ook in de airfryer maken. You're good.Nope, Still don't get it![]()
Mulan = zorgsectorHet forum blijkt dus veel te moeilijk voor vrouwen. Had nu wel meer verwacht eerlijk gezegd. Vrouwonvriendelijke fora zijn echt niet meer van deze tijd.

Daar moet je eigenlijk niet mee inzitten. "het forum"= veel vakidioten die niets van de wereld kennen. Voor bewijzen: lees zowat elke topic in economie&recht, nieuwe woning gekocht en pol&act.Mulan = zorgsector
"het forum" = it-sector
![]()
AmenDaar moet je eigenlijk niet mee inzitten. "het forum"= veel vakidioten die niets van de wereld kennen. Voor bewijzen: lees zowat elke topic in economie&recht, nieuwe woning gekocht en pol&act.
Dan liever "zorgsector" of "arbeider" met wat sociale kennis.

Gelieve dit niet te veralgemenen. Ik weet wél hoe ik afbeeldingen moet postenHet forum blijkt dus veel te moeilijk voor vrouwen. Had nu wel meer verwacht eerlijk gezegd. Vrouwonvriendelijke fora zijn echt niet meer van deze tijd.

Dat kan wel zijn, maar dan zullen andere functies te moeilijk worden.Gelieve dit niet te veralgemenen. Ik weet wél hoe ik afbeeldingen moet posten![]()
Welke functies dan?Dat kan wel zijn, maar dan zullen andere functies te moeilijk worden.
/iedereenisanders

Leg het me gerust uit op een manier die niet bestaat uit een filmpje waarin ik letterlijk maar 1 knopje zie ingedrukt wordenGelieve dit niet te veralgemenen. Ik weet wél hoe ik afbeeldingen moet posten![]()

Leg het me gerust uit op een manier die niet bestaat uit een filmpje waarin ik letterlijk maar 1 knopje zie ingedrukt worden![]()
Ge moet nochtans maar 1 knopje indrukken en dan daar uw link die eindigt op .jpg plakkenLeg het me gerust uit op een manier die niet bestaat uit een filmpje waarin ik letterlijk maar 1 knopje zie ingedrukt worden![]()
Blue of saignantDat is den enigste manier da een biefstuk gebakken en gegeten hoort te worden!
Rauw vlees is voor de zwijnen.
anders moet ik hem niet echt nog hebben. A Point als ik echt honger heb mss nog.Ik heb nog filet pur besteld saignant en ik kreeg dan een dun lapje die er uit zag gelik dat uit den airfryer, toch maar teruggestuurd naar de keuken Zenne. Als ne chef nog Nie weet dat em de korte dikke stukken voor bleu/saignant moet gebruiken en de dunne voor a point/bien cuit, wa staat em dan in die keuken te doen?Blue of saignantanders moet ik hem niet echt nog hebben. A Point als ik echt honger heb mss nog.
Maar wel nooit geveegd raken. Ook vrouwelijke nerds hebben dat probleem zo te zienGelieve dit niet te veralgemenen. Ik weet wél hoe ik afbeeldingen moet posten![]()

Als ik het topic "vrouwendiscriminatie" mag geloven: Managmentfuncties.Welke functies dan?![]()
Voor mij goed gebakkenGeen sap.
Aan beiden hierboven :eet dan een worst of een stuk varkensvlees, kwestie van die dieren niet te laten sterven om ze dan nog eens te verkrachten. Neem liever eens een voorbeeld aan de persoon hier onderDe heerlijkste steak da'k ooit gezien heb. Ik ga mij ook nen airfryer aanschaffen.![]()

Blue of saignantanders moet ik hem niet echt nog hebben. A Point als ik echt honger heb mss nog.
BEDANKT hé voor de reminderMaar wel nooit geveegd raken. Ook vrouwelijke nerds hebben dat probleem zo te zien![]()

Ah het ging niet meer over het forum zelf.Als ik het topic "vrouwendiscriminatie" mag geloven: Managmentfuncties.
En anders zowat elke functie die een auto heeft zonder ergens tegen te rijden.