Je glimlach van vandaag

Het forum blijkt dus veel te moeilijk voor vrouwen. Had nu wel meer verwacht eerlijk gezegd. Vrouwonvriendelijke fora zijn echt niet meer van deze tijd.

Mulan = zorgsector
"het forum" = it-sector

🤷
Daar moet je eigenlijk niet mee inzitten. "het forum"= veel vakidioten die niets van de wereld kennen. Voor bewijzen: lees zowat elke topic in economie&recht, nieuwe woning gekocht en pol&act.
Dan liever "zorgsector" of "arbeider" met wat sociale kennis.

Leg het me gerust uit op een manier die niet bestaat uit een filmpje waarin ik letterlijk maar 1 knopje zie ingedrukt worden 😓
ezgif-2-c638a7ae133e.gif

Blue of saignant :love: anders moet ik hem niet echt nog hebben. A Point als ik echt honger heb mss nog.
Ik heb nog filet pur besteld saignant en ik kreeg dan een dun lapje die er uit zag gelik dat uit den airfryer, toch maar teruggestuurd naar de keuken Zenne. Als ne chef nog Nie weet dat em de korte dikke stukken voor bleu/saignant moet gebruiken en de dunne voor a point/bien cuit, wa staat em dan in die keuken te doen?

Voor mij goed gebakken :unsure: Geen sap.

De heerlijkste steak da'k ooit gezien heb. Ik ga mij ook nen airfryer aanschaffen. :cool:
Aan beiden hierboven :eet dan een worst of een stuk varkensvlees, kwestie van die dieren niet te laten sterven om ze dan nog eens te verkrachten. Neem liever eens een voorbeeld aan de persoon hier onder :unsure:
Blue of saignant :love: anders moet ik hem niet echt nog hebben. A Point als ik echt honger heb mss nog.

Ik geef dagelijks 500g rauwe biefstuk aan mijn wolf. Je moet al een hippie zijn om dat niet te appreciëren.
Dan nog eens 500g rauwe kip voor de hond, maar daarvan snap ik wel dat mensen het niet willen eten. :unsure:

Terug
Bovenaan