Je glimlach van vandaag

En oh my god op discord is het ook al die steak discussie op dit moment. Can we please not do this? 😓

Daar moet je eigenlijk niet mee inzitten. "het forum"= veel vakidioten die niets van de wereld kennen. Voor bewijzen: lees zowat elke topic in economie&recht, nieuwe woning gekocht en pol&act.
Dan liever "zorgsector" of "arbeider" met wat sociale kennis.
Ben azo gene fan van de ene persoon beter te doen voelen door andere personen naar beneden te trekken.

En waarom staat dat afbeelding figuurtje int grijs bij sommige mensen. Bij reply staat dat bij mij gewoon wit en kan ik dus met 1 keer duwen op die URL pop-up komen :thinking:

Ben azo gene fan van de ene persoon beter te doen voelen door andere personen naar beneden te trekken.

En waarom staat dat afbeelding figuurtje int grijs bij sommige mensen. Bij reply staat dat bij mij gewoon wit en kan ik dus met 1 keer duwen op die URL pop-up komen :thinking:
bb code die aan staat

Ik heb nog filet pur besteld saignant en ik kreeg dan een dun lapje die er uit zag gelik dat uit den airfryer, toch maar teruggestuurd naar de keuken Zenne. Als ne chef nog Nie weet dat em de korte dikke stukken voor bleu/saignant moet gebruiken en de dunne voor a point/bien cuit, wa staat em dan in die keuken te doen?
Dees beter? 🤣

filet-pur-met-huisbereide.jpg

Jij weet precies meer dan mij, maakte ik kans dan?
Toen in ieder geval meer dan nu. Welke vrouw kan nu opboksen tegen een man zijn voorliefde voor alcohol. Het enige wat je kan hopen is dat die alcohol een bondgenoot wordt en hij in een serieus benevelde toestand toch eens ingaat op uw avances. Anders zie ik het toch niet goedkomen.

Toen in ieder geval meer dan nu. Welke vrouw kan nu opboksen tegen een man zijn voorliefde voor alcohol. Het enige wat je kan hopen is dat die alcohol een bondgenoot wordt en hij in een serieus benevelde toestand toch eens ingaat op uw avances. Anders zie ik het toch niet goedkomen.
Dus anyana heeft enkel kans als ze nahrtent zat voert :thinking: , er wordt hier weer met complimenten gesmeten vandaag ze :unsure:

Terug
Bovenaan