Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen maar als ge op basis van deze anekdote een gevolgtrekking maakt over verschil man/vrouw ipv verschil tussen twee kinderen.De feministen kijken nu boos naar deze reactie.
Ook geen cocktail!Ik zie geen bikini!
Ook geen cocktail!
Wat is daar nu verkeerd mee en wat heeft dat met sex te maken ?
)Ook in bikini?Avondje zitten wiezen.
Avondje zitten wiezen.
Heel nostalgisch, deed me denken aan de kaartavonden met mijn oma en opa vroeger.

Op reis ook vaak verwonderd van hoe goedkoop het is om te gaan uiteten en 't is niet dat we naar derdewereldlanden gaan.In DE verzeild geraakt. 15 euro voor een schnitzel. Dat noem ik pas schappelijk van prijs! Zot eigenlijk hoe je de grens overgaat en je eten slechts de helft kost. In Bastogne komen we het restaurant niet uit onder de 120 euro inclusief 2 kindermaaltijden.
Wir schaffen das!In DE verzeild geraakt. 15 euro voor een schnitzel. Dat noem ik pas schappelijk van prijs! Zot eigenlijk hoe je de grens overgaat en je eten slechts de helft kost. In Bastogne komen we het restaurant niet uit onder de 120 euro inclusief 2 kindermaaltijden.

Slowakije: 2x soep, 2x middagmaal (kwalitatief), 2x grote cola (aléja, de cola van daar weliswaar)Op reis ook vaak verwonderd van hoe goedkoop het is om te gaan uiteten en 't is niet dat we naar derdewereldlanden gaan.
Slowakije: 2x soep, 2x middagmaal (kwalitatief), 2x grote cola (aléja, de cola van daar weliswaar)
€19