Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze veronderstel ik: https://www.aldi.be/nl/p/lasagne-kip-mascarpone-3004084-1-0.article.html ?Lasagna kip/mascarpone van den Aldi is guuuuuuud![]()
Lasagna is zo een van de weinige gerechten die voorverpakt ook echt lekker kunnen zijn é. Onlangs ene van Delhaize van 1,6kg naar binnen gespeeld samen met de zoon. Ik denk dat die 300 - 400 gram gegeten eet, en ik de rest. T was horizontaal in de zetel voor de rest van de avondLasagna kip/mascarpone van den Aldi is guuuuuuud![]()
.Deze veronderstel ik: https://www.aldi.be/nl/p/lasagne-kip-mascarpone-3004084-1-0.article.html ?
Met @Tomski's seal of approval moet dat wel goed zijn.
maar er zijn ook echt veel slechte voorverpakte lasagnes hoor.Lasagna is zo een van de weinige gerechten die voorverpakt ook echt lekker kunnen zijn é. Onlangs ene van Delhaize van 1,6kg naar binnen gespeeld samen met de zoon. Ik denk dat die 300 - 400 gram gegeten eet, en ik de rest. T was horizontaal in de zetel voor de rest van de avond.
De verse van de Jumbo vond je maar meh en de diepvries van de Jumbo nog mehhermaar er zijn ook echt veel slechte voorverpakte lasagnes hoor.
Tot nu toe heb ik enkel die van den Aldi (beste), die van Delhaize (op aanraden van iemand op het forum, ook heel goed) en dan minder maar nog doenbaar Come A Casa, maar die is veel te duur en koop ik enkel in promo.
Die van Carrefour en AH trekken op geen bal, de diepvries van Iglo is uitgedroogde lasagnebladen met kartonsmaak. Lidl en Jumbo weet ik niet.
Den Tipsy in Zammel is al lang gesloten denk ik.fuck.. jambers rabbithole is gewoon vermoeiend hilarisch, alsof een Urbanus strip tot leven komt
Algoed dat ik u als extern geheugen heb.De verse van de Jumbo vond je maar meh en de diepvries van de Jumbo nog mehher

Begin november mogelijks 20 graden volgens de weermodellen.De zomer lijkt definitief achter ons![]()
Ik heb die ook nog in mijn schuif liggen, maar ik moet nog eens gaan zoeken naar de laadkabel ... ben benieuwd wat daar nog op staat. Ik stream nu meestal via Spotify maar daar staat helaas niet alles op wat ik wil beluisteren.De kinderen hebben mijn iPod nano van 20 jaar geleden teruggevonden. Dat ding werkt nog altijd en was toch leuk om bepaalde dingen terug te horen.