Je glimlach van vandaag

V for Vendetta aan het zien. Is geleden van toen hij uitkwam. Kan me geen bal meer herinneren van die film. (used to that)
Maar de glimlach:
Stephen Fry die basically zichzelf speelt is wel een grappig element in de film (alhoewel het waarschijnlijk niet zo bedoeld was en meer een statement)

Ik heb even getwijfeld of ik onderstaande in dit topic of onder het ergernissen topic zou plaatsen.
Toch uiteindelijk maar hier, gezien mijn vrouw en ik er nog steeds mee moeten lachen.

Mijn vrouw en ik gingen gisteren uit eten in Genk (Vennestraat).
Auto geparkeerd aan de cinema omdat in de Vennestraat vaak geen plaats is en liepen op ons gemak naar het restaurant.
Staan daar plots 2 vrouwen (vooraan 20) te suggelen om hun auto (BMW X1) te parkeren langs de straat.
Ruim plaats genoeg, dus met 2 vingers in de neus te doen.
Neen hoor, stappen ze beide uit, en spreken daar wat mensen aan op een cafe terras of er iemand zo vriendelijk wil zijn om hun auto te parkeren.
Uiteindelijk helpt een jongeman hun uit de nood.
Heel dat terras aan het lachen. Bieden ze de jongeman nog iets aan om te drinken (hij weigert) en lopen vervolgens druk kakelend naar het restaurant. Helaas hetzelfde restaurant als wij, want wij hebben de rest van avond nog mogen genieten van hun gekakel en dat van hun vriendinnen.

Weer een typisch voorbeeld van mensen die hun rijbewijs precies gratis bij een pakje boter hebben gekregen.
Commentaar van mijn vrouw was vernietigend :) ... eindigend met "als onze zonen ooit met zo een durven thuiskomen, dan komen ze thuis niet binnen voordat ik gezien heb dat ze kunnen fileparkeren" ...

Voormalige Lostprophets-zanger Ian Watkins doodgestoken in gevangenis

Ze lachen in de gevangenis niet met pedofielen.

Hij bekende schuld aan poging tot verkrachting van een baby en meerdere aanrandingen van minderjarigen.

Voormalige Lostprophets-zanger Ian Watkins doodgestoken in gevangenis

Ze lachen in de gevangenis niet met pedofielen.
Zo iemand is geen gemis natuurlijk, maar ergens blijft het wel lachwekkend dat "zware" criminelen even gaan bepalen welke misdaad wel of niet te ver is.

Ik heb even getwijfeld of ik onderstaande in dit topic of onder het ergernissen topic zou plaatsen.
Toch uiteindelijk maar hier, gezien mijn vrouw en ik er nog steeds mee moeten lachen.

Mijn vrouw en ik gingen gisteren uit eten in Genk (Vennestraat).
Auto geparkeerd aan de cinema omdat in de Vennestraat vaak geen plaats is en liepen op ons gemak naar het restaurant.
Staan daar plots 2 vrouwen (vooraan 20) te suggelen om hun auto (BMW X1) te parkeren langs de straat.
Ruim plaats genoeg, dus met 2 vingers in de neus te doen.
Neen hoor, stappen ze beide uit, en spreken daar wat mensen aan op een cafe terras of er iemand zo vriendelijk wil zijn om hun auto te parkeren.
Uiteindelijk helpt een jongeman hun uit de nood.
Heel dat terras aan het lachen. Bieden ze de jongeman nog iets aan om te drinken (hij weigert) en lopen vervolgens druk kakelend naar het restaurant. Helaas hetzelfde restaurant als wij, want wij hebben de rest van avond nog mogen genieten van hun gekakel en dat van hun vriendinnen.

Weer een typisch voorbeeld van mensen die hun rijbewijs precies gratis bij een pakje boter hebben gekregen.
Commentaar van mijn vrouw was vernietigend :) ... eindigend met "als onze zonen ooit met zo een durven thuiskomen, dan komen ze thuis niet binnen voordat ik gezien heb dat ze kunnen fileparkeren" ...
En als ze nu met 1 toekomen die met een oud wrak (corsa ,dacia) al driftend kan perfect inparkeren??ook goed dan??😁😁

vraag me dat nu wel af: waar trekken die de grens: is een moordenaar die een heel gezin incl. kinderen heeft uitgemoord ook een target, of is het enkel op seksueel vlak?

Depressie op werk > Zo goed als terug de oude
Depressie thuis > nog altijd hetzelfde.

Ik heb zoveel achterstand kunnen weg werken deze paar weken en volgende week begint mijn vakantie. Het klinkt raar maar ik kijk er naar uit om mijn hoofd even op nul te zetten en gewoon mijn series te kijken en mijn boeken te lezen.

Ik ben gewoon blij dat op werkvlak, ik terug de oude ben. Ik moet alleen nog werken aan mijn thuis situatie. Het is alsof mijn emmer 's morgens vol is en na een dag werken is die leeg en daarna ben ik gewoon een vot.

Voor mij is dit een vooruitgang want ik weet nog de maanden dat ik gewoon niets gedaan kreeg.

vraag me dat nu wel af: waar trekken die de grens: is een moordenaar die een heel gezin incl. kinderen heeft uitgemoord ook een target, of is het enkel op seksueel vlak?
volgens mij is dit vooral omdat de meeste zware gevangenen/ criminelen, zelf als kind misbruikt zijn geweest, en zo van het paadje af zijn beginnen gaan...

dat ze zo hard dan optreden tegen kinderverkrachters/misbruikers, omdat ze die hele situatie als te confronterend beschouwen.

Daarstraks mijn geld terug gehad van een oplichtingszaak op 2dehands bijna 5 jaar geleden :crazy:

Destijds klacht voor ingediend bij de politie, niet verwachtend van daar ooit nog iets van terug te zien, maar eerder puur uit principe en met het idee van als er genoeg mensen zijn die een klacht neerleggen is het op een bepaald moment misschien wel de moeite van iets te doen en kan die mens op zen minst niet ongestraft gewoon verder doen.

Terug
Bovenaan