Noscoped420
Well-known member
23 graden op een zaterdagavond midden oktober.
Het leven kan slechter.
Het leven kan slechter.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
23 graden op een zaterdagavond midden oktober.
Het leven kan slechter.
Mijn YouTube algo is goed gevoed.
Where my 90 weebs at? @Michster @kaydoh @Hellsdinner
Ga diep. Check de comments.

... eindigend met "als onze zonen ooit met zo een durven thuiskomen, dan komen ze thuis niet binnen voordat ik gezien heb dat ze kunnen fileparkeren" ...
Hij bekende schuld aan poging tot verkrachting van een baby en meerdere aanrandingen van minderjarigen.
Commentaar van mijn vrouw was vernietigend... eindigend met "als onze zonen ooit met zo een durven thuiskomen, dan komen ze thuis niet binnen voordat ik gezien heb dat ze kunnen fileparkeren" ...
Zo iemand is geen gemis natuurlijk, maar ergens blijft het wel lachwekkend dat "zware" criminelen even gaan bepalen welke misdaad wel of niet te ver is.Voormalige Lostprophets-zanger Ian Watkins doodgestoken in gevangenis
![]()
Voormalige Lostprophets-zanger Ian Watkins doodgestoken in gevangenis | VRT NWS Nieuws
Ian Watkins (48), de Britse rockzanger van de band Lostprophets, is overleden. Hij werd doodgestoken in de gevangenis. Watkins zat sinds 2013 vast voor kindermisbruik.vrtnws.be
Ze lachen in de gevangenis niet met pedofielen.
En als ze nu met 1 toekomen die met een oud wrak (corsa ,dacia) al driftend kan perfect inparkeren??ook goed dan??Ik heb even getwijfeld of ik onderstaande in dit topic of onder het ergernissen topic zou plaatsen.
Toch uiteindelijk maar hier, gezien mijn vrouw en ik er nog steeds mee moeten lachen.
Mijn vrouw en ik gingen gisteren uit eten in Genk (Vennestraat).
Auto geparkeerd aan de cinema omdat in de Vennestraat vaak geen plaats is en liepen op ons gemak naar het restaurant.
Staan daar plots 2 vrouwen (vooraan 20) te suggelen om hun auto (BMW X1) te parkeren langs de straat.
Ruim plaats genoeg, dus met 2 vingers in de neus te doen.
Neen hoor, stappen ze beide uit, en spreken daar wat mensen aan op een cafe terras of er iemand zo vriendelijk wil zijn om hun auto te parkeren.
Uiteindelijk helpt een jongeman hun uit de nood.
Heel dat terras aan het lachen. Bieden ze de jongeman nog iets aan om te drinken (hij weigert) en lopen vervolgens druk kakelend naar het restaurant. Helaas hetzelfde restaurant als wij, want wij hebben de rest van avond nog mogen genieten van hun gekakel en dat van hun vriendinnen.
Weer een typisch voorbeeld van mensen die hun rijbewijs precies gratis bij een pakje boter hebben gekregen.
Commentaar van mijn vrouw was vernietigend... eindigend met "als onze zonen ooit met zo een durven thuiskomen, dan komen ze thuis niet binnen voordat ik gezien heb dat ze kunnen fileparkeren" ...

als ge zelf een moordenaar zijt, is moord al duidelijk niet te ver voor u heZo iemand is geen gemis natuurlijk, maar ergens blijft het wel lachwekkend dat "zware" criminelen even gaan bepalen welke misdaad wel of niet te ver is.
Dat is idd mijn punt.als ge zelf een moordenaar zijt, is moord al duidelijk niet te ver voor u he
Meestal gelijk wat ze doen aan kinderen.vraag me dat nu wel af: waar trekken die de grens: is een moordenaar die een heel gezin incl. kinderen heeft uitgemoord ook een target, of is het enkel op seksueel vlak?
En vandaag een camionette: de D-Truck... Heel het Aixam gamma wordt hier op een paar dagen tijd aan mij geopenbaard. Het mag nu wel gaan stoppen.lol, even opgezocht: ge hebt zelfs ne GTI
Bekijk bijlage 44833ook wel zot hoe duur die eigenlijk zijn.

volgens mij is dit vooral omdat de meeste zware gevangenen/ criminelen, zelf als kind misbruikt zijn geweest, en zo van het paadje af zijn beginnen gaan...vraag me dat nu wel af: waar trekken die de grens: is een moordenaar die een heel gezin incl. kinderen heeft uitgemoord ook een target, of is het enkel op seksueel vlak?