Je glimlach van vandaag

Ach. Ik heb er helaas zelf de tijd niet voor. Maar moest ik wel de tijd hebben: Waarom niet? :)

Over 100 jaar leeft niemand van ons nog, dan zijn we dood. Voor eeuwig en altijd. Alsof we nooit bestaan hebben.

Als mensen mij, of jou nu uitlachen zo van: "Ge zijt goed zot dat ge dat doet! Idioot! Loser! .. whatever" Mijn reactie daarop is: En dan? Kan het mij enige reet schelen wat een ander er van denkt? Een dikke vette NOPE
PLUS die mensen die u uitlachen zijn zelf pieredood over 100 jaar. Niemand zal jou of mij tegen dan nog herinneren.

Leef en laat leven. Geniet van elk moment zolang het kan. Je bent gezond. Je leeft. Dat is prachtig toch?
Het is het NU dat telt.
Alsof er iemand wakker ligt, laat staan je uitlacht, omdat je als hobby gaat lopen?

Alsof er iemand wakker ligt, laat staan je uitlacht, omdat je als hobby gaat lopen?
Iemand heeft mij al eens gek verklaard van ne marathon te lopen. Ik ben al uitgelachen voor de meest idiote zaken waarvan ik denk: Get a life sukkel. Dus helaas is het antwoord: Ja hoor. Triestige planten heb je overal.

Waarschijnlijk uit jaloersheid omdat ze het zelf nooit zullen doen of kunnen hé :)

Maar ik post het in de glimlach topic voor een reden. Daar gaat mijn post niet echt over. Het gaat over het leven en genieten. Dat is belangrijk.

Iemand heeft mij al eens gek verklaard van ne marathon te lopen. Ik ben al uitgelachen voor de meest idiote zaken waarvan ik denk: Get a life sukkel. Dus helaas is het antwoord: Ja hoor. Triestige planten heb je overal.

Waarschijnlijk uit jaloersheid omdat ze het zelf nooit zullen doen of kunnen hé :)

Maar ik post het in de glimlach topic voor een reden. Daar gaat mijn post niet echt over. Het gaat over het leven en genieten. Dat is belangrijk.
Volgens mij zit het tussen je oren.

Ach. Ik heb er helaas zelf de tijd niet voor. Maar moest ik wel de tijd hebben: Waarom niet? :)

Over 100 jaar leeft niemand van ons nog, dan zijn we dood. Voor eeuwig en altijd. Alsof we nooit bestaan hebben. Als mensen mij, of jou nu uitlachen zo van: "Ge zijt goed zot dat ge dat doet! Idioot! Loser! .. whatever" Mijn reactie daarop is: En dan? Kan het mij enige reet schelen wat een ander er van denkt? Een dikke vette NOPE

PLUS die mensen die u uitlachen zijn zelf pieredood over 100 jaar. Niemand zal jou of mij tegen dan nog herinneren. Laat staan wat je gedaan hebt in uw leven.

Leef en laat leven. Geniet van elk moment zolang het kan. Je bent gezond. Je leeft. Dat is prachtig toch? Het is het NU dat telt.

Omdat je mijn post quote toch even reageren, ik lach @Semi niet uit e, ik doe zo’n dingen zelf. Ik loop zelf al heel lang en in mijn carrière heb ik echt nog nooit iemand gehad die mij uitlachte.

Omdat je mijn post quote toch even reageren, ik lach @Semi niet uit e, ik doe zo’n dingen zelf. Ik loop zelf al heel lang en in mijn carrière heb ik echt nog nooit iemand gehad die mij uitlachte.
Ja dat weet ik hé. Maar bedankt voor de verduidelijking want iemand die het looptopic en onze conversaties niet goed volgt kan mijn glimlach van de dag opvatten als 'kritiek' op jou. Wat helemaal NIET zo is. Het tegendeel is waar.

Daar had ik niet bij stil gestaan. En neen ik heb ook geen kritiek op Semi. Ik vind het allemaal prachtig wat jullie doen.

De voorbije week nog eens ons kantoor bezocht in Dublin en daar ook Halloween gevierd. Dat is daar echt een enorm feest en ook voor het bedrijf is dat het grootste evenement van het jaar. Was enorm plezant, ik was verkleed als de gele MM Power Ranger en kreeg bij het rondlopen in't stad enorm veel leuke opmerkingen, fitsbumps, mensen die foto's wilden nemen, mensen die het stukje nostalgie enorm konden appreciëren, alleen maar leuke interacties. Extra leuk aangezien ik het kostuum helemaal zelf had gemaakt (de eerste keer dat ik ooit iets zelf maakte qua kleren en met de naaimachine heb gewerkt) en daar ook veel complimentjes op kreeg ☺️

Een bordspelletje verkocht dat ik ooit gewonnen had maar 't is voor de kids (Spokenchaos). Kopers blij want nieuwe game voor weinig geld en ik blij want meer ruimte voor deftige spellen. 🤣

Ook goeie nieuwe thee ontdekt van Clipper. Nommers. 🍵🫖

Laatst bewerkt:
Enkele overwinningen op rij voor de Democraten, niet onbelangrijk in de strijd tegen hufterpolitiek in het algemeen en die van de Republikeinen, hun koning en de rest van zijn schertskabinet in het bijzonder.

Disclaimer: de eerste zin hieronder is niet 100% serieus bedoeld, ik snap goed genoeg dat er veel vrouwen zijn met op dit vlak minder aangename ervaringen

Ik snap niet dat vrouwen soms zagen dat mannen ongevraagd naar hun borsten of kont kijken.

Gisteren in de Colruyt terwijl ik een kar aan het nemen was zag ik in m'n ooghoek een vrouw naar mij kijken, wachtend om ook een kar te nemen.
Maar het viel me direct op dat ze naar mijn "bulge" staarde. Toen ik me omdraaide en met een glimlach even oogcontact maakte verschoot ze een beetje, keek snel weg en werd enorm rood in haar gezicht.
Grey sweatpants zijn precies echt wel een ding :love2:

Ik loop nu al sinds gisterennamiddag met een goed gevoel rond. Simpel door dat random momentje.
Ik sukkel al enorm lang met een laag zelfbeeld, dus zo een momentjes doen enorm veel voor mij.

Disclaimer: de eerste zin hieronder is niet 100% serieus bedoeld, ik snap goed genoeg dat er veel vrouwen zijn met op dit vlak minder aangename ervaringen

Ik snap niet dat vrouwen soms zagen dat mannen ongevraagd naar hun borsten of kont kijken.

Gisteren in de Colruyt terwijl ik een kar aan het nemen was zag ik in m'n ooghoek een vrouw naar mij kijken, wachtend om ook een kar te nemen.
Maar het viel me direct op dat ze naar mijn "bulge" staarde. Toen ik me omdraaide en met een glimlach even oogcontact maakte verschoot ze een beetje, keek snel weg en werd enorm rood in haar gezicht.
Grey sweatpants zijn precies echt wel een ding :love2:

Ik loop nu al sinds gisterennamiddag met een goed gevoel rond. Simpel door dat random momentje.
Ik sukkel al enorm lang met een laag zelfbeeld, dus zo een momentjes doen enorm veel voor mij.
Oh jee, ook duik jij straks op in het 'Relaties & Intimiteit'- gedeelte met een heel verhaal.

"Een foutje gemaakt, wat nu? Het begon onschuldig. Was dit nu bedrog?"

Zalige lentedag in November. Ons lokaal weerstation is door de grens van de 20 graden gestegen. Het voelt fantastisch buiten, straks nog een toertje lopen 😍
Amai, heerlijk weertje. :love:

Ik heb komende vrijdag en zaterdag to do's voor een verhuis gepland waarbij ik ga helpen (mijn moeder verhuist), en voorlopig al geen regen en ook nog zacht qua temperatuur, ideaal dus. Hopelijk verloopt alles vlot.

Hier staat op de achtergrond 'De tafel van Tine/Gert' op, en mijn oog valt op die herkauwers die in het publiek zitten. Wie zijn ze, wat doen ze, en waarom.

Luidop zeg ik 'Wat een *** zitten daar nu in het publiek, hoe kom je erbij om daar te gaan zitten'.
Letterlijk een halve seconde erna komt er een vrouw van een van mijn vrienden in beeld. De rest ging strike, ik werd nogal rood.
Ik moet echt wat vaker leren dingen voor mezelf te houden :unsure:

Met wat geluk: onlangs koelkast, diepvriezer en wijnkast stuk:
  • Koelkast: thermostaat vervangen - terug in orde
  • Wijnkast: printplaat vervangen - terug in orde
  • Diepvriezer: terug onder stroom gezet en werkt terug - vermoedelijk ijsvorming op warmtewisselaar
Verder ook nog de tuin gefreesd, oprit hersteld (paar putten), wat met klepelmaaier rondgereden en en lunch meegepakt in resto om de hoek.

Zalige dag verlof gehad

Collega die vandaag zijn opzegbrief heeft ontvangen. Een jaartje geleden door de baas binnengehaald maar was al van in het begin duidelijk dat het niet het scherpste potlood in de schuif was. Het heeft uiteindelijk nog lang genoeg geduurd, ondanks verschillende meldingen van mijzelf en andere collega's. Maar kijk; de aanhouder wint.

Terug
Bovenaan