Je glimlach van vandaag

Met de dochter van 4 jaar oud naar de Sinterkluis geweest om haar brief te posten. Die snoet was goud waard.

En ze mocht het 2x doen want broer van 6 maanden had ook een brief 'geschreven'.

Ruben Van Gucht z'n eerste dj-set in mijn feeds: alle commentaar op z'n instagram is positief, op de facebook van de zaak vond iedereen het om van te huilen...

Ik geef toe dat ik me schuldig maak aan hyperbolisch denken wat paardenmensen betreft. Deels ingegeven door mijn vrouw die tot hiertoe enkel slechte ervaringen heeft met "paardenmensen".
Ik ben gaan skiëen met het werk en we zijn met drie samengebleven op de piste: Ik, een vrouwelijk paardenmens en een lesbienne. Ik heb zelden zoveel leut gehad! :tongue:

Maar goed dat is nog wel iets anders dan er een relatie mee hebben. :)

Ik ken ook iemand die gepassioneerd is door Defenders en regelmatig met zijn Defender erop uittrekt en events doet en als die op reis een andere man met Defender tegenkomt slaan ze vaak een babbeltje. Als je daar een relatie mee aan gaat moet je dat in mijn ogen aanvaarden in plaats van te hopen dat je zijn passie kan degraderen tot hobby (of minder). Kwestie van open communicatie. Passies kunnen heel mooi zijn maar met foute communicatie ook heel verstikkend voor de partner. Als je beiden afspraken maakt en elkaar tegemoetkomt, is er veel mogelijk.
Zedde gij weer naar de voetbal? Is't weeral van da?
Het is al goed! Ge krijgt uwe dure sjakosjch!
Merci schatteke!

:D

Het gevoel wanneer je de eindeloze stroom 'waarom'-vragen van dochterlief na zovele gewone antwoorden uiteindelijk beantwoordt met 'daarom'.
Omdat je moe bent...

AA722C12BF30A138308610EAF1FFFA8A8FB6ADE7

vraag me niet hoe ik eropgekomen ben maar een ev drag race is toch grappig.
Zeker met die (niet ronkende) motoren
😅
Ok ik beken ...het was na opzoekwerk van de mazda mx30 .

Terug
Bovenaan