Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik ook nog eens moeten doen, al is het dik tegen mijn goesting.Gras afgereden, zal bijna 2 maand geleden zijn. Werd tijd![]()
Hier van hetzlefde, maar ik heb geen grasmachine. Wel ne robot maar die staat al een jaar in de doosGras afgereden, zal bijna 2 maand geleden zijn. Werd tijd![]()

Welke zaak?Sinds kort naar een andere kapperszaak aan het gaan op aanraden van mijn vrouw en daar werken alleen maar jonge knappe blondines. Not bad.
Een kapperszaak, hij zegt het toch?Welke zaak?
Asking for a friend.
Ik ben gaan skiëen met het werk en we zijn met drie samengebleven op de piste: Ik, een vrouwelijk paardenmens en een lesbienne. Ik heb zelden zoveel leut gehad!Ik geef toe dat ik me schuldig maak aan hyperbolisch denken wat paardenmensen betreft. Deels ingegeven door mijn vrouw die tot hiertoe enkel slechte ervaringen heeft met "paardenmensen".

Zedde gij weer naar de voetbal? Is't weeral van da?Ik ken ook iemand die gepassioneerd is door Defenders en regelmatig met zijn Defender erop uittrekt en events doet en als die op reis een andere man met Defender tegenkomt slaan ze vaak een babbeltje. Als je daar een relatie mee aan gaat moet je dat in mijn ogen aanvaarden in plaats van te hopen dat je zijn passie kan degraderen tot hobby (of minder). Kwestie van open communicatie. Passies kunnen heel mooi zijn maar met foute communicatie ook heel verstikkend voor de partner. Als je beiden afspraken maakt en elkaar tegemoetkomt, is er veel mogelijk.

De Speld is bij momenten geniaal.Normaal verschijnt er enkel bagger op mijn Facebook feed maar met deze moest ik wel luidop lachen: