Je glimlach van vandaag

Paar jaren terug kwam ik terug van winkelen in Hasselt. Kom ik aan mijn auto (achter cultureel centrum), heeft er ene tegen de achterkant van mijn auto gereden met inparkeren. En natuurlijk spoorloos verdwenen zonder briefje natuurlijk.
Ook eens voorgehad in een ondergrondse parking. Vogel was gaan vliegen maar had er geen rekening mee gehouden dat daar camera's hangen. Na ettelijke maanden mijn centen gekregen van de verzekering...

Naar buiten gaan en diep de lente insnuiven. Heerlijk!

OrrrA.jpg

Door een operatie aan haar heup zit mijn vriendin nu meestal in de zetel te werken achter haar PC. En ik zet dan achter haar aan tafel.
's morgens heeft die altijd een morning meeting met de colleaga's maar ik ben dan ofwel nog aan 't slapen of zelf druk aan 't werken.
Ze werkt daar een half jaartje ofzo dus nog niet op kantoor geweest en zijn daar allemaal vrouwen.

Ik kijk es op da scherm net bij die meeting. Tis precies ne zoommeeting voor miss België kandidaten :unsure:
Waar zijn die foto's :p

Huis is fris gepoetst deze voormiddag, toch weer een namiddag genot van tot de twee belhamels terug zijn van school. Of nee, ik passeer er nog even mee langs de speeltuin. 😎

Terug
Bovenaan