Bernie.be
Well-known member
Ze kunnen beter de bom laten vallen nu.WAT DE FUCK IS HIER ALLEMAAL AAN HET GEBEUREN
Frieten met choco, chips in yoghurt, ...
![]()
T’is toch naar de zak
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze kunnen beter de bom laten vallen nu.WAT DE FUCK IS HIER ALLEMAAL AAN HET GEBEUREN
Frieten met choco, chips in yoghurt, ...
![]()
Mijn vriendin heeft mij ooit zo eens goed liggen gehad. Af en toe stopt ze eens iets zoets mee in mijn schoofzak. Perongeluk eens een chocolade cookie met MUNT meegegeven. En niet eens toetske munt maar eerder full on toothpaste Oreo. Vannaar
in one bite.
Mja jij bent ook mister green hé, of is het rocket green ?Mijn vriendin heeft mij ooit zo eens goed liggen gehad. Af en toe stopt ze eens iets zoets mee in mijn schoofzak. Perongeluk eens een chocolade cookie met MUNT meegegeven. En niet eens toetske munt maar eerder full on toothpaste Oreo. Vannaar
in one bite.

Ja bestaat al minstens 10 jaar.Verdomme. Choco van cote d’or?
Morgen halen
. Allez die mijn pa en mijn grootmoeder maakte (en ik zeer af en toe). Enige probleem was dat ik dat nu niet meer moet doen... dat was met de lepel op 1 dag zo'n ganse pot leeg geboeft. En dan mijn pa die zich afvroeg waar de choco was.
... was het zoals je ijs at... dus na 3 keer en ik die op 1 tot 2 weken zijn volledige voorraad erdoor joeg is hij ermee gestopt - met uitzondering van mijn verjaardag of zo maakte hij dat dan nog eens.
. het komt er gewoon bij op de heupen als ik er nog maar naar kijk.
Uwe pa heeft 100% gelijk. Genieten. NUMja jij bent ook mister green hé, of is het rocket green ?
Ja bestaat al minstens 10 jaar.
Ik vond degene die we zelf maakten beter. Allez die mijn pa en mijn grootmoeder maakte (en ik zeer af en toe). Enige probleem was dat ik dat nu niet meer moet doen... dat was met de lepel op 1 dag zo'n ganse pot leeg geboeft. En dan mijn pa die zich afvroeg waar de choco was.
Uiteindelijk maakte mijn vader deze dan en deed die in de diepvries. Maar dan was hij nog beter... was het zoals je ijs at... dus na 3 keer en ik die op 1 tot 2 weken zijn volledige voorraad erdoor joeg is hij ermee gestopt - met uitzondering van mijn verjaardag of zo maakte hij dat dan nog eens.
Awel, dat is niet de enigste reden, hij had hetzelfde probleem. En hij kloeg dan dat hij bij kwam. Waarop ik dan inpikte op het moment dat hij vroeg waar die potten choco waren. Antwoord : ja die zijn op. Ik wilde u helpen met uw gewichtsprobleem.
Als ik terugdenk was ik toch wel nen carottetrekker zunne... nu voel ik mij als mijn vader. het komt er gewoon bij op de heupen als ik er nog maar naar kijk.
Mijn vader heeft nog in de tijd gezegd, joenge geniet ervan zolang je het nog kunt, want eens de 32 - 35 gepasseerd dan mag je dat vergeten... dan moet je er nog maar naar kijken en dan zit het op uw heupen.
![]()
Dit vind ik niet zo vreemd eigenlijk. In Mexico kan je overal fruit (mango of ananas) kopen met chilipoeder, chilisaus, limoensap, en zout. Soms nog wat andere straffe sauzen, iets zuurder bijvoorbeeld. Dat is daar perfect normaal:prebeer het es man.... idem een flauwe watermeloen gekocht.. gewoon er wat zout over strooien
Valt eigenlijk nog mee hoor. De chocola is duur (maar als je die dan en masse kocht wanneer die 30% goedkoper is, dan valt dat meeUwe pa heeft 100% gelijk. Genieten. NU
is choco zelf maken nie duurder? En als ge die dan maakt met bvb cote d’or is dat toch hetzelfde. Nie?
). Daarnaast zat er bloemsuiker in, eieren (dacht ik... maar moet het recept even herbekijken is minstens 10 jaar geleden dat ik het nog gemaakt heb) en gecondenseerde melk (deze is echter moeilijker te verkrijgen
) en boter natuurlijk (ofwel solo ofwel planta... niet zeker).
. Wel beter dan nutella... maar ben nooit echt een grote fanaat van hazelnootpasta geweest.
Nja choco is toch niet hetzelfde als een krokant dun laagje chocolade.+
![]()
Côte d'Or | Smeerpasta | Melkchocolade | Choco | 300 gr | Delhaize
Ontdek Smeerpasta | Melkchocolade | Choco van het merk Côte d'Or bij Delhaize in de categorie Zoete kruidenierswaren. Bekijk alle voedingsinformatie en allergenen. Voeg Smeerpasta | Melkchocolade | Choco toe aan je online winkelmandje en plaats je bestelling.www.delhaize.be
tadaaaaaaaa !!!
Mja die jappen eten meer zotte zaken...Nja choco is toch niet hetzelfde als een krokant dun laagje chocolade.
![]()
Het zijn deze waar ik zot van ben. In Japan op reis gekocht met als gedachte haha kijk wat voor rommel die gekken hier eten. Maar ik was er al snel verslaafd aan.
. En hetgeen we hadden uitgegeven was belachelijk veel...Smaken verschillen. Ik vond het eten daar fantastich en probeerde ook alles wat ik voorgeschoteld kreeg.Mja die jappen eten meer zotte zaken...
Altijd als we gingen eten ben ik daar buiten gegaan met honger. En hetgeen we hadden uitgegeven was belachelijk veel...
Uit miserie daarna altijd een bento box gaan halen omdat dat tenminste lekker was en vullend... (oh en heb geleerd om de pakjes sojasaus die erbij zaten over de rijst te gieten, want zo droog vond ik die rijst toch maar niets zunne...)
Oh ik vond de keuken op zich wel ok. Er waren zaken die ik echt niet te eten vond, al heb ik die dan wel binnengewerkt... ik kijk dan naar U tofu of sojablokjes. De visgerechten liet ik aan mij voorbij gaan. Rest ging wel binnen. Ook die groene boontjes of whatever vond ik wel lekker.Smaken verschillen. Ik vond het eten daar fantastich en probeerde ook alles wat ik voorgeschoteld kreeg.
Maar mijn vrienden die niet zo fan waren van de keuken zijn ook vaak bentos gaan halen of snel naar de mos burger geweest.
).Vandaag de "lancering" gedaan van het PT verhaal.
Alles is zo goed als in orde dus volgend weekend ga ik met mijn kameraad een soort "test-les" doen voor een klein groepje. Kijken wat werkt, wat niet,...
Enfin we hebben allebei al trainingen gegeven maar ik wil het wel te goei doen. Heb het ook zo gecommuniceerd naar de mensen dus ja mocht er es iets niet helemaal 100% zijn snappen ze dat en bedoeling is ook veel feedback te vergaren en dan daarmee aan de slag te gaan.
Spannend!

Tempura? Echt goedkoop is gaan eten daar vaak niet idd.Oh ik vond de keuken op zich wel ok. Er waren zaken die ik echt niet te eten vond, al heb ik die dan wel binnengewerkt... ik kijk dan naar U tofu of sojablokjes. De visgerechten liet ik aan mij voorbij gaan. Rest ging wel binnen. Ook die groene boontjes of whatever vond ik wel lekker.
En de gefritureerde zaken (al sla je mij dood, ik kan niet meer op de naam komen...) was ook niet echt iets voor mij. Net zomin als dat gedoe dat je nog zelf alles moest in kokend water moest gooien en dan zelf dat klaar maken... maar bon dat is een variatie op onze fondue / raclette dus meh. Dat laatste had niet echt iets te maken met de keuken, meer met het feit dat als ik op restaurant ga dan wil ik geen klop doen... niet nog zelf proberen om er iets eetbaars van te maken. Dat doe ik thuis al genoeg...
Probleem was meestal dat er bepaalde zaken zijn die ik dan lekker vond, maar omdat je dan met een grote groep bent moet je alles delen. Maar die porties waren meestal voldoende om mijn holle tand te voelen. Ik ben nu eenmaal gewend om mijn verzadigingsgevoel met rijst of patatten of zo te behalen. En dat ontbrak er gewoon in hunne keuken of toch waar wij gingen (wat ik dan oploste met nen bento). Toch in degene waar wij meestal gingen. Waren leuke plaatsjes, en zeer aangenaam om te doen. Maar als je dan 2000 yen moet betalen voor 6 kleine satékes dan slik je toch wel even.
Nu een burger moet voor mij nu ook niet, net zomin als frieten. Die eet ik hier in belgië wel. Als men hier bentoboxen zou verkopen als takeaway, dat zou in mijn ogen een schot in de roos zijn... omdat dat eigenlijk niet aanvoelt als een vettige hap en toch heb je genoeg gegeten en redelijk gezond (of toch gezonder dan onze keuken).
Nabe (hot pot) denk ik, voor het kokend water gedeelte.Tempura?
Ja ik had het op de gefrituurde zaken.Nabe (hot pot) denk ik, voor het kokend water gedeelte.
Moet echt niet zo moeilijk zijn ze. Mijn vriendin smelt die chocolade in een panneke, mengen met wat boter wat koffie en kaneel, afkoelen en done.Natuurlijk als je de kost van de huishoudrobot mee in rekening brengt, dan mag je zeeeeeer veel pottekes maken voor je break even draait![]()
jamaaaaa !!!Moet echt niet zo moeilijk zijn ze. Mijn vriendin smelt die chocolade in een panneke, mengen met wat boter wat koffie en kaneel, afkoelen en done.
. Nu ik wil mij wel laten overtuigen dat die van u evengoed is. Bezorg mij maar eens een potteke
.

Daarnet boodschappen gedaan, staat er natuurlijk weer zo een audi op 2 vakken zo dicht mogelijk bij de winkel. Zucht.
Na de boodschappen zie ik dat er een minimum 10j oude citroen vol krassen en blutsen OOK op anderhalf vak staat, net naast de audi
Ik ben alvast zeker dat 1 van de 2 zijn zijkant met argusogen gaat bekijken omwille van het vehikel dat op minder dan 1m van hem geparkeerd staat![]()