Tonerider
Well-known member
Mijn vrouw vindt dat elke dag voor mijNieuw werk gevonden![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vrouw vindt dat elke dag voor mijNieuw werk gevonden![]()

Mijn vrouw vindt![]()

Uw post komt nogal creepy over als je citroen interpreteert als "verzuurd mens".Ha, die citroen is mijn overbuurvrouw. Daar is geen vierkante cm meer onbekrast
laatste bluts is wel helaas toen ze mijn pakjesbrievenbus omver kegelde bij het achteruit inparkeren.

Holy fuckHeld! Wel erg dat een blinde vrouw met een kind, géén begeleiding krijgt.![]()
BEKIJK: Arbeider redt kind op nippertje voor aanstormende trein nadat het op de sporen was gevallen in India | VRT NWS Nieuws
In Mumbai in India is een kind van een blinde moeder op het nippertje gered nadat het op de sporen was gevallen. De spoorwerker twijfelde geen moment en wist het kind net op tijd van het spoor te trekken en te redden van een aanstormende trein en dodelijk ongeval. Bekijk de opmerkelijke beelden...www.vrt.be
Maar goed het is nog altijd India.
.Mijn grootmoeder heeft ooit een overbuur gehad die elke dag haar eigen voorhof omploegde met haar wagen. Dan hebben ze haar oprit verbreed met 1m en het probleem was nog steeds niet opgelost.Ha, die citroen is mijn overbuurvrouw. Daar is geen vierkante cm meer onbekrast
laatste bluts is wel helaas toen ze mijn pakjesbrievenbus omver kegelde bij het achteruit inparkeren.
Nu heel eerlijk, ik heb daar toch ook wel een broertje dood van, van mensen die oneerbiedig en nonchalant hun deur in andermans hun eigendom smakken.Daarnet boodschappen gedaan, staat er natuurlijk weer zo een audi op 2 vakken zo dicht mogelijk bij de winkel. Zucht.
Na de boodschappen zie ik dat er een minimum 10j oude citroen vol krassen en blutsen OOK op anderhalf vak staat, net naast de audi
Ik ben alvast zeker dat 1 van de 2 zijn zijkant met argusogen gaat bekijken omwille van het vehikel dat op minder dan 1m van hem geparkeerd staat![]()
Paar jaren terug kwam ik terug van winkelen in Hasselt. Kom ik aan mijn auto (achter cultureel centrum), heeft er ene tegen de achterkant van mijn auto gereden met inparkeren. En natuurlijk spoorloos verdwenen zonder briefje natuurlijk.Mijn grootmoeder heeft ooit een overbuur gehad die elke dag haar eigen voorhof omploegde met haar wagen. Dan hebben ze haar oprit verbreed met 1m en het probleem was nog steeds niet opgelost.
Na de laatste aanrijding met de hoek van het huis heeft de familie (haar kinderen) gevraagd aan de garage of deze tegen haar wou zeggen dat de auto niet meer repareerbaar was.
De facturen begonnen nogal vrij hard op te lopen, twee boompjes in de winkelstraat ginder, nen bumper ergens anders, een deur op de parking van de Colruyt.
't Was ook ne Citroën, precies een geliefkoosd merk onder "die soort".
Nu heel eerlijk, ik heb daar toch ook wel een broertje dood van, van mensen die oneerbiedig en nonchalant hun deur in andermans hun eigendom smakken.
Ik heb er in den tijd daar ene voor uit zijn meeting laten halen om papieren in te vullen. Voor mij was het wel een principekwestie en opvoed moment voor de desbetreffende persoon.
Zelfs met mijnen Astra van '99 in den tijd klemde ik mijn hand rond de rand van mijn deur zodat ik zeker geen schade kon maken als de parkings wat klein uitvielen. (ongeacht staat van het andere voertuig)
Spijtig genoeg soms de realiteit, de meeste mensen zijn dan ook wel bang dat hun verzekering meteen de hoogte in springt. Wat spijtig is, want ik ben meestal wel ne zeer schappelijke mens dien graag wel iets "zonder de verzekering" wil regelen.Paar jaren terug kwam ik terug van winkelen in Hasselt. Kom ik aan mijn auto (achter cultureel centrum), heeft er ene tegen de achterkant van mijn auto gereden met inparkeren. En natuurlijk spoorloos verdwenen zonder briefje natuurlijk.
Mja die jappen eten meer zotte zaken...
Altijd als we gingen eten ben ik daar buiten gegaan met honger. En hetgeen we hadden uitgegeven was belachelijk veel...
Uit miserie daarna altijd een bento box gaan halen omdat dat tenminste lekker was en vullend... (oh en heb geleerd om de pakjes sojasaus die erbij zaten over de rijst te gieten, want zo droog vond ik die rijst toch maar niets zunne...)
Tempura? Echt goedkoop is gaan eten daar vaak niet idd.
Klopt zo bentoboxen zouden top verkopen hier vermoed ik. De meeste zaken kan je wel makkelijk zelf maken als je de ingrediënten weet te vinden. Maar er kruipt wel veel tijd in. Ik vermoed dat men denkt dat er hier te weinig vraag zou zijn. Of het is te duur als je het goed wilt doen.

Ja de noedelsoep (ramen) vond ik voor herhaling vatbaar. Mja, je bent daar met een groep, en je wilt ook niet te moeilijk doen hé.In Japan gewoon zoeken naar een goede noedel (meestal 'ramen') zaak als de rest u niet aanstaat. Niks raar aan (noedels in een bouillonsoep met meestal iets van vlees erbij), lekker, goedkoop en vullend.
Ik vond het eten daar 1 van de redenen waarom ik nog eens terug zou willen gaan. Okonomiyaki is bv. ook mega lekker.
Bento box heb ik toen ook wel 1 tegenvaller gehad (allerlei rare dingen uit de zee met vreemde kleuren, dat ik niet eens wist wat ik aan het eten was). En 1 keer rauwe inktvis, dat smaakte wel ok maar kreeg ge nauwelijks gekauwd![]()
. Niet dat er niets leutigs te zien valt in japan maar het is zo gejaagd dat het niet echt plezant is. En als je 1 kasteel of tempel gezien hebt... dan is het wel goed geweest. Alhoewel dat de bloesems (en de tuin), het kajakken rond een actieve vulkaan of het bezoeken van de natuurlijke warmwaterbronnen (ik dacht onsen...) wel mooi/leuk was.
.
.
. Maar paste niet echt in de schedule. Maar bon, denk dat dit eerder in japanthread hoort
.
En als je die inktvis nu in de choco dipt en met fritjes opeet?Zo koude frieten in nutella dippen klinkt eigenlijk nog wel aanvaardbar als ge dat vergelijkt met rauwe inktvis![]()

Daar zullen wij wel over oordelen. Waar zijn die pics?Ik kijk es op da scherm net bij die meeting. Tis precies ne zoommeeting voor miss België kandidaten![]()
Allemaal domme geiten?![]()
Daar zullen wij wel over oordelen. Waar zijn die pics?
verse pistoleetjes van de bakker![]()
Daar zullen wij wel over oordelen. Waar zijn die pics?