Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen weer een kans. En geen excuses, we weten dat ge tegenwoordig vroeg wakker zijt!Niet aan gedacht helaas!
Morgen weer een kans. En geen excuses, we weten dat ge tegenwoordig een vroege kakker zijt!
Ook eens voorgehad in een ondergrondse parking. Vogel was gaan vliegen maar had er geen rekening mee gehouden dat daar camera's hangen. Na ettelijke maanden mijn centen gekregen van de verzekering...Paar jaren terug kwam ik terug van winkelen in Hasselt. Kom ik aan mijn auto (achter cultureel centrum), heeft er ene tegen de achterkant van mijn auto gereden met inparkeren. En natuurlijk spoorloos verdwenen zonder briefje natuurlijk.
Om dan de rest vd dag te liggen snotteren vd hooikoortsNaar buiten gaan en diep de lente insnuiven. Heerlijk!

Daar heb ik gelukkig geen last van.Om dan de rest vd dag te liggen snotteren vd hooikoorts![]()

Waar zijn die foto'sDoor een operatie aan haar heup zit mijn vriendin nu meestal in de zetel te werken achter haar PC. En ik zet dan achter haar aan tafel.
's morgens heeft die altijd een morning meeting met de colleaga's maar ik ben dan ofwel nog aan 't slapen of zelf druk aan 't werken.
Ze werkt daar een half jaartje ofzo dus nog niet op kantoor geweest en zijn daar allemaal vrouwen.
Ik kijk es op da scherm net bij die meeting. Tis precies ne zoommeeting voor miss België kandidaten![]()

De wc dan ?Ik was aan 't poetsen vanmorgen![]()
De wc dan ?
De wc dan ?
Kan ‘m beter met de hogedrukreiniger doen danDe wc dan ?