Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur dat naar die van ons.. : "Ja daar zijn ze gene fan van.. Die laten dat altijd liggen.." Ah ok. 
Hahah en nu? 
Denk vanavond eens out of the box.Ben deze week alleen thuis dus heb de taak om die van ons hare dierentuin te verzorgen. Nu die dieren eten redelijk wat groenten dus dacht ja zal slim zijn madameke van int straat wat steunen en daar een courgette van kopen. 3 voor 1€. Cheap ass wayStuur dat naar die van ons.. : "Ja daar zijn ze gene fan van.. Die laten dat altijd liggen.." Ah ok.
Nu zit ik hier wel met een courgette.
En niet zomaar 1 courgette.Hahah en nu?
![]()
If you are brave enough everything can be…Ben deze week alleen thuis dus heb de taak om die van ons hare dierentuin te verzorgen. Nu die dieren eten redelijk wat groenten dus dacht ja zal slim zijn madameke van int straat wat steunen en daar een courgette van kopen. 3 voor 1€. Cheap ass wayStuur dat naar die van ons.. : "Ja daar zijn ze gene fan van.. Die laten dat altijd liggen.." Ah ok.
![]()
Uw vrouw kan die gebruiken als prothese.Ben deze week alleen thuis dus heb de taak om die van ons hare dierentuin te verzorgen. Nu die dieren eten redelijk wat groenten dus dacht ja zal slim zijn madameke van int straat wat steunen en daar een courgette van kopen. 3 voor 1€. Cheap ass wayStuur dat naar die van ons.. : "Ja daar zijn ze gene fan van.. Die laten dat altijd liggen.." Ah ok.
![]()
@Philharmoniker: als je courgettes dat formaat hebben, kun je twee dingen doen.
1) Soep maken (stuur je wel een recept als je dat vraagt)
2) Je grootste ovenschotel zoeken. Courgette inkorten tot dat formaat, doormidden snijden, uithollen, gehaktvulling en de oven in met tomaten saus.
If you are brave enough everything can be…
Neen.. Niet doen.. Dat beeld alleen al..Volgens je forumgenoten hierboven was er nog een derde optie die je vergeten bent te vermelden.

Haha (3 reeks touring en had dag ervoor hekwerk in de auto steken.)Uw vrouw kan die gebruiken als prothese.
Aan de stand van uw zetel te zien heeft die geen benen...
Nou, ik ben niet vies van vrouwen, maar ik moet de eerste nog tegenkomen die dit exemplaar daarvoor zou gebruiken.Volgens je forumgenoten hierboven was er nog een derde optie die je vergeten bent te vermelden.
Ook niet zo leuk om te volgen als de "gewone" mensen. Die van gisteren had niet eens iets te maken met het b&b gebeuren.Die rijke figuren in "met vier in bed".
Geweldige guilty pleasure om naar te kijken hoe rijke stinkers elkaar wat zitten afbreken.
Wat een triestig en fake wereldje toch.
Ik vind het wel eens tof om te zien hoe ik zeker nooit wil zijn moest ik op een of andere manier rijk worden.Ook niet zo leuk om te volgen als de "gewone" mensen. Die van gisteren had niet eens iets te maken met het b&b gebeuren.
Mijn glimlach van gisteren: de prachtige en elegant geklede blonde dame die haar BMW in de carwash in Mechelen-Noord onder handen aan het nemen was.Zeldzaam!
Mijn glimlach van vandaag: alle verkeerslichten op GROEN bij werk--> thuis verkeer. Feestje!

Ben ik de enige die scheel kijkt op die foto? Wat een waas ligt daar op?Ben deze week alleen thuis dus heb de taak om die van ons hare dierentuin te verzorgen. Nu die dieren eten redelijk wat groenten dus dacht ja zal slim zijn madameke van int straat wat steunen en daar een courgette van kopen. 3 voor 1€. Cheap ass wayStuur dat naar die van ons.. : "Ja daar zijn ze gene fan van.. Die laten dat altijd liggen.." Ah ok.
![]()

ding heeft zijn eigen zwaartekrachtBen ik de enige die scheel kijkt op die foto? Wat een waas ligt daar op?![]()
die foto werd door zijn vrouw getrokken nadat ze al een hete tijd beleefd heeft met de courgette vandaar de waas.Ben ik de enige die scheel kijkt op die foto? Wat een waas ligt daar op?![]()