Je glimlach van vandaag

Die rijke figuren in "met vier in bed".
Geweldige guilty pleasure om naar te kijken hoe rijke stinkers elkaar wat zitten afbreken.
Wat een triestig en fake wereldje toch.

Ben deze week alleen thuis dus heb de taak om die van ons hare dierentuin te verzorgen. Nu die dieren eten redelijk wat groenten dus dacht ja zal slim zijn madameke van int straat wat steunen en daar een courgette van kopen. 3 voor 1€. Cheap ass way 👌 Stuur dat naar die van ons.. : "Ja daar zijn ze gene fan van.. Die laten dat altijd liggen.." Ah ok.
Nu zit ik hier wel met een courgette.
En niet zomaar 1 courgette. :oi22::feelsgood:Hahah en nu? 😂
IMG-20250804-165446.jpg

Ben deze week alleen thuis dus heb de taak om die van ons hare dierentuin te verzorgen. Nu die dieren eten redelijk wat groenten dus dacht ja zal slim zijn madameke van int straat wat steunen en daar een courgette van kopen. 3 voor 1€. Cheap ass way 👌 Stuur dat naar die van ons.. : "Ja daar zijn ze gene fan van.. Die laten dat altijd liggen.." Ah ok.
IMG-20250804-165446.jpg
Denk vanavond eens out of the box.

IMG-20250804-165446.jpg
If you are brave enough everything can be…

IMG-20250804-165446.jpg
Uw vrouw kan die gebruiken als prothese.
Aan de stand van uw zetel te zien heeft die geen benen...

@Philharmoniker: als je courgettes dat formaat hebben, kun je twee dingen doen.
1) Soep maken (stuur je wel een recept als je dat vraagt)
2) Je grootste ovenschotel zoeken. Courgette inkorten tot dat formaat, doormidden snijden, uithollen, gehaktvulling en de oven in met tomaten saus.

@Philharmoniker: als je courgettes dat formaat hebben, kun je twee dingen doen.
1) Soep maken (stuur je wel een recept als je dat vraagt)
2) Je grootste ovenschotel zoeken. Courgette inkorten tot dat formaat, doormidden snijden, uithollen, gehaktvulling en de oven in met tomaten saus.

Volgens je forumgenoten hierboven was er nog een derde optie die je vergeten bent te vermelden.

Die rijke figuren in "met vier in bed".
Geweldige guilty pleasure om naar te kijken hoe rijke stinkers elkaar wat zitten afbreken.
Wat een triestig en fake wereldje toch.
Ook niet zo leuk om te volgen als de "gewone" mensen. Die van gisteren had niet eens iets te maken met het b&b gebeuren.

Mijn glimlach van gisteren: de prachtige en elegant geklede blonde dame die haar BMW in de carwash in Mechelen-Noord onder handen aan het nemen was. :love2: Zeldzaam!

Mijn glimlach van vandaag: alle verkeerslichten op GROEN bij werk--> thuis verkeer. Feestje!

Mijn glimlach van gisteren: de prachtige en elegant geklede blonde dame die haar BMW in de carwash in Mechelen-Noord onder handen aan het nemen was. :love2: Zeldzaam!

Mijn glimlach van vandaag: alle verkeerslichten op GROEN bij werk--> thuis verkeer. Feestje!

Vroeger had je van Brugge richting kust zo een bord met "groene golf: 70km/h"

En ik mij altijd maar afvragen waar dat groen Golfke reed en waarom die vermeld werd als hij de normale snelheid reed :lol:

Belgicapress ontdekt, een gratis krantenarchief tot de jaren 40 denk ik.

Wel grappig om bepaalde artikels te lezen, naast het sappige oud Vlaams zijn de onderwerpen zo herkenbaar. Ze berichtten destijds wel over elk klein feitje. Zo weet ik dat in 1928 in Antwerpen een Indier is gearresteerd geweest wegens zedenschennis naar minderjarigen toe, er in 1933 3 Duitsers en 3 Portugezen zwaar slaags raakten op Linkeroever met messen en dolken, waarbij 4 van de 6 in levensgevaar naar het ziekenhuis overgebracht werden, en hoe in 1936 een bende jongeren in het Stadspark enkele Israeliten gewelddadig belaagden, daarop de vlucht namen en enkele straten verder de politie met vuurwerk bekogelden.

Eentje om te bookmarken.

IMG-20250804-165446.jpg
Ben ik de enige die scheel kijkt op die foto? Wat een waas ligt daar op? 🙈

Zij die de ergernissen op het werk thread lezen zullen mijn perikelen van de voorbije weken wel gelezen hebben.
Na een collega te hebben moeten ontslagen moest dat werk nu nog verdeeld worden onder de rest, waar ik nog niet definitie aan toegekomen was.
MAAR een 10-tal maanden geleden is er een collega vertrokken naar de concurrent, ik kon het haar niet kwalijk nemen: Het was voor een interne functie daar waar wij geen plaats voor hadden, basically mijn job gewoon. Ze is daar ook heel erg open over geweest en ik had wel veel begrip voor haar redenen.
Dus het afscheid is heel amicaal en emotioneel verlopen, ze werkte immers toch 5 jaar bij ons en ik heb haar toen ook gezegd dat de deur altijd openstond.
Toevallig is ze een hele tijd geleden nog eens op bureau geweest om de collega's nog eens te zien en liet ze doorschemeren dat ze niet echt tevreden was op haar nieuwe plaats (logisch daar is gene kay-gell natuurlijk) en hebben we eens wat gebabbeld. Ze was nog niet zeker of ze wilde terugkomen etc, etc...
Nu heb ik haar gisteren aan de lijn gehad en wilt ze dus wel terugkomen.
Echt fantastisch nieuws, ze lag heel goed in de groep, kent de job en deed die ook goed dus ja eind goed, al goed :D

Terug
Bovenaan