Je glimlach van vandaag

Een nieuw topic in Economie & Recht dat een soort van filosofische discussie zou moeten zijn over wat voldoende rijkdom is en of we teveel consumeren/produceren, mondt in minder dan 2 pagina's uit op een litanie tegen de jeugd die zich "met hun nieuwste iPhone elke paar jaar en meerdere vakanties per jaar" geen eigen woonst kunnen veroorloven. Allez gast, gewoon 5 jaar na afstuderen thuis blijven wonen en 1000 euro per maand opsparen. HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN ?!?!?!?!?!

Classic BG, heerlijk.
Als er een plaats is waar je niet over geld kan discussiëren (buiten eventueel beursgerelateerde topics) dan is het BG wel. Topics die een interessante discussie kunnen opleveren worden toch altijd na enkele pagina’s overspoeld door dezelfde groep mensen die nog eens dezelfde opmerkingen komen geven als in elke andere thread.

Bonuspunten als ze er tussendoor nog even een humblebrag kunnen instoppen over hoe ze zelf alles perfect hebben aangepakt.

Is dat niet gewoon de Belgische wegenbouw? Heb het nooit anders gekend :D

Is dat niet gewoon de Belgische wegenbouw? Heb het nooit anders gekend :D
@JanusDR, is die schepen familie van jou?

Kwou op het perron op ne stoeleke zitten ma ne asociale klet had zijn zak geplaatst waarop die weigerde zijn zak te verplaatsen. Kzit tegenwoordig al genoeg in de shit en zei tegen mezelf om het daar bij te laten. Even later op het moment de trein aankwam vroeg de klet ineens of de trein in Vilvoorde stopte waarop ik hem naar het verkeerde perron stuurde...de klet heeft dus zijn trein gemist want die stopte wel degelijk in Vilvoorde, gratis karma

Een werkweek tijdens de schoolvakantie is heerlijk. Op tijd de wekker zetten, douchen, jat koffie zetten om me dan nog een uur in de Chesterfield te zetten met een goed boek in een stil huis want vrouw en kind liggen nog te slapen. Gedaan met de rush van het schooljaar. Gewoon. Stilte. En een boek.

Een collega had een Opel Zafira gekocht en in de garage zeiden ze “ja het heeft wel wat het imago van dé auto voor seksloze 50rs”.
Hij vertelt dat thuis aan zijn vrouw “maar dat klopt niet hè schat, want ik ben nog geen 50”.
👌

Ik weet dat het niet echt ne zomer is, maar deze temperaturen zijn toch echt zalig om met de motor te rijden. Niet zweten in uw helm of handschoenen en met een doorwaaijas hebt ge de ideale afkoeling. Al 3 dagen echt enorm genoten van mijn ritjes naar en van het werk. Ook bijna nergens aanschuiven want bouwverlof. Zalig.

ik heb 3 jaar thuis gewoon nadat ik ben beginnen werken. maar ik betaalde huur aan mijn ma, en ik deed zelf mijn boodschappen. + auto afbetalen etc.

en de fulltime pree was dan ook niet van die norm dat er nog 1.000€ over was.

The Naked Gun filmen staan er ook op ^^
Wou die al lang opnieuw zien, dus vond het raar dat ik die nog nooit zag.

Staat bij mij toch niet op Disney+.

IMG_4221.jpeg

Edit:

Ze stonden blijkbaar op Netflix. 🥰

IMG_4222.jpeg

De oudste is aanvaard voor boarding school michaelhouse binnen 4j. Als moment daar is kunnen we nog altijd cancellen maar heeft de spot nu wel al.

Terug
Bovenaan