Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan, maar gevoelsmatig leek hij ook wel ergens last van te hebben. De manier van lopen. Misschien gevochten en zich even teruggetrokken?Het zijn nachtdieren, hij zal wss half slaperig zijn geweest.
Al een paar keer hier in de buurt een bever gezien in het water, maar nu eens ene uit het water zien kruipen (in het wild uiteraard). Hoop wel niet dat hij iets heeft, want hij had geen bang ofzo.
Frank Drebin: Nice beaver!
Stepkes dus gisterenavond gepikt
Hadden 's nachts dus 112 gebeld en die zeiden om later aangifte te doen. Maar daar waren we nog niet aangeraakt.
Die van mij zet dat op Instagram en krijgt een bericht van een advocate met de vraag waar die gepikt waren en wat type. Stuurt ze dat de stepkes op politiebureau staan
Blijkbaar is ze advocate van de dader (als ik t goed versta).
Ik de politie gebeld die vroegen mij ook waar en welk type step,... En het was al snel duidelijk dat t de onze waren.
Waren vlak in t zich van de camera gepikt.
Blijkbaar ene dader dus vermoed dat ze die met twee stepkes s nachts hebben zien sleuren en zo erachter gekomen dat em die gepikt had.
Wat een fucking plottwist!!!!!!!!

Ik dacht dat AI videos verboden waren nu?
Als Alzheimer patiënt krijg je inderdaad nog eens een extra mail ter herinnering. Wat een service heIk wil een afspraak maken bij de huisarts en zie dat er toevallig morgenochtend een slot vrijgekomen is. Toeslaan!!
15min later een mail:
Geachte Tomski,
Deze e-mail wordt u automatisch toegestuurd ter herinnering aan een afspraak die U heeft op 17/06/2025 om 9:20
ze zijn precies niet gewoon dat je binnen de 24u een afspraak kan maken.
Gelukkig stuurden ze het, ik was het al bijna vergeten.
Ik ben wel 1x "u" en ook es "U", ben ik dan half belangrijk?

Als Alzheimer patiënt krijg je inderdaad nog eens een extra mail ter herinnering. Wat een service he![]()
voor wat?
soms denk ik dat onze Trump de echte Trump is, die raar genoeg Nederlands kan.Ik dacht dat AI videos verboden waren nu?
"Dat komt omdat ge ne triatlon hebt gedaan. Eerst op de fiets, dan gaan lopen en in de achtertuin van die woning in de X-straat in het zwembad gesukkeld en dan zijt ge u thuis gaan omkleden"![]()

Akelig. Ne mens kan al niet meer rustig iets pikken, seg
En die mens die gecrasht was met zijne gehuurde Ferrari met Duitse nummerplaten vinden ze maar niet (in het landelijke Houthalen).

Wij venten worden toch weer gediscrimineerd hoor. Nooit eens knappe bouwvaksters in ontbloot bovenlijf te zien zeg.De buren zijn een nieuw dak aan het leggen. De bouwvakkers zijn knap, niet te oud en werken in ontbloot bovenlijf.
Ben al drie keer de brievenbus gaan checken op post.![]()