Je glimlach van vandaag

Probleem daarbij is dat 95% van de evenementen die ik bezoek tevoorschijn komen via FB. Voor de rest een paar specifieke groepen waar info terug te vinden is, dus dat heeft effectief nog een (beperkt) nut.
De app verwijderen en het automatisch invullen van je paswoord uitzetten.

Je gaat dan bewuster en gerichter naar facebook gaan.

Anderzijds zijn die groepen en evenementen openbaar? Heb je dan een fb profiel nodig om het te kunnen zien?

Precies elke dag dat iemand komt klagen dat hij facebook niet meer wil gebruiken maar wel moet om op de hoogte te blijven van bepaalde events.
Je zou denken dat er ondertussen wel alternatieven gemaakt zouden zijn hiervoor, zodat men niet meer afhankelijk is van de beerput/advertentieput die facebook geworden is. Maarja first mover advantage zeker?
Misschien moeten we allemaal eens die groepen die we blijven volgen vragen om facebook-vrije alternatieven te voorzien voor hun updates.
Een mail nieuwsbrief is zo moeilijk toch niet om op te zetten?

De app verwijderen en het automatisch invullen van je paswoord uitzetten.

Je gaat dan bewuster en gerichter naar facebook gaan.

Anderzijds zijn die groepen en evenementen openbaar? Heb je dan een fb profiel nodig om het te kunnen zien?
Zo heb ik het dus gedaan met mijn IG. Heb er zelf nooit iets opgezet, maar dat urenlang scrollen was er echt over. Maar ik kan, indien nodig, bv. wel nog bepaalde tattooeurs opzoeken (die ik volg) moest het ooit nodig zijn want vele daarvan zijn enkel te contacteren/volgen via IG.

En die evenementen op FB komen voorbij op uw ´wall´ dus geen idee hoe je dat nog kunt volgen zonder account. Staat trouwens nergens persoonlijke info van mezelf op.
Precies elke dag dat iemand komt klagen dat hij facebook niet meer wil gebruiken maar wel moet om op de hoogte te blijven van bepaalde events.
Je zou denken dat er ondertussen wel alternatieven gemaakt zouden zijn hiervoor, zodat men niet meer afhankelijk is van de beerput/advertentieput die facebook geworden is. Maarja first mover advantage zeker?
Misschien moeten we allemaal eens die groepen die we blijven volgen vragen om facebook-vrije alternatieven te voorzien voor hun updates.
Een mail nieuwsbrief is zo moeilijk toch niet om op te zetten?
Een website enkel en alleen voor evenementen zou idd fantastisch zijn, maar zeker voor kleinere events blijft FB zowat de voornaamste manier van adverteren/zich kenbaar maken. En die groepen zijn een vervanging voor de fora van vroeger. Sommige van de groepen hebben ook effectief een forum (vind ik nog altijd makkelijker werken) maar die worden quasi niet meer bezocht.

Probleem daarbij is dat 95% van de evenementen die ik bezoek tevoorschijn komen via FB. Voor de rest een paar specifieke groepen waar info terug te vinden is, dus dat heeft effectief nog een (beperkt) nut.
Fb app verwijderen, nieuw aanmaken op website op fake naam en enkel die paar groepen joinen, voor de rest niemand toevoegen.
Zo heb ik het ook gedaan en zeer af en toe open ik dat in de browser als ik die groep ´nodig´ heb.

Nieuwe trend: rucking

Vanaf nu kan je dus met trots melden dat je een rucker bent. Binnenkort kan je waarschijnlijk ook in groep rucken en ga je regelmatig naar de ruckclub. En maandagochtend vertelt je baas over zijn ruckprestaties van het voorbije weekend. Het is ook heel toegankelijk, dus na de lunch kan je nog even samen met wat collega’s gaan rucken.

Aanbevolen door uw ziekenfonds

Vanaf nu kan je dus met trots melden dat je een rucker bent. Binnenkort kan je waarschijnlijk ook in groep rucken en ga je regelmatig naar de ruckclub. En maandagochtend vertelt je baas over zijn ruckprestaties van het voorbije weekend. Het is ook heel toegankelijk, dus na de lunch kan je nog even samen met wat collega’s gaan rucken.

🤷‍♂️ Nieuw. Het is hoe je het bekijkt. Omdat het hier om te lachen is:

Aanbevolen door uw ziekenfonds
Je kan zelfs al ruckend vergaderen als je wil.

Alle gekheid op een stokje: ik heb al een aantal keer met een zwaar gewicht gaan wandelen (10-14 kg) en dat doet wel deugd. Als je hebt gerucked is de ontlading wel groot. :fingerguns:

giphy.gif

Dit kussen gekocht:

Blijkt er een 1+1 actie te zijn, dit maar bijgenomen:

Hopelijk eens goede. Sowieso goed breed al.

Al zoveel kussens versleten. Na een tijd zakken ze toch in, en geraken ze misvormd.

Dit kussen gekocht:

Al zoveel kussens versleten. Na een tijd zakken ze toch in, en geraken ze misvormd.
één voor op het werk en één voor thuis? :s

Dit kussen gekocht:

Die The Cool One voelt echt fris aan langs 1 kant. Dat is wel plezant.

Terug
Bovenaan