De Sporza stagair is gepromoveerd!Bekijk bijlage 41746de Voormaan maakt de 'job well done' af bij de VRT
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Sporza stagair is gepromoveerd!Bekijk bijlage 41746de Voormaan maakt de 'job well done' af bij de VRT
ProficiatMn zus is bevallen van haar eerste kindje en ik ben nu ook officieel peter!![]()
Proficiat! Ik weet al wie de begeleider zal zijn om een rijbewijs te halen binnen 18 jaar. Specialiteit: parkeren.Mn zus is bevallen van haar eerste kindje en ik ben nu ook officieel peter!![]()
Vladimir Vladimirovitsj Poutine?Haïtiaanse bendeleider Jimmy Barbecue en Iraanse generaal Salami (R.I.P), wie kent er nog booswichten met smakelijke namen ?
Haïtiaanse bendeleider Jimmy Barbecue en Iraanse generaal Salami (R.I.P), wie kent er nog booswichten met smakelijke namen ?
ik wacht de berichten over de protesten en reacties geduldig af.Vandaag vier ik mijn 79e verjaardag.
Feestje!![]()
Het valt op.Vandaag vier ik mijn 79e verjaardag.
Feestje!![]()
Idem, was gisteren tot heden in de dacha (buitenverblijfje)van de vriendin, en wow, zodanig goed uitgeslapen dat zelfs een namiddagdutje niet nodig was.Voor het eerst in maanden nog is wakker geworden met een uitgeslapen gevoel. Za-lig![]()

). Hoop wel niet dat hij iets heeft, want hij had geen bang ofzo.