Je glimlach van vandaag

54.74€ voor 3x Gourmet Perle Mini Filets katteneten 60 x 85 g Kip Konijn Rund & Zalm
(Gemiddelde prijs = 89.97€ maar in promo is het meestal rond 75€ met een absoluut minimum rond 60€).

Tijdelijk 2 kopen + 1 gratis deal. Geen idee of dit echt was of een foutje van Bol want net na mijn bestelling was de deal er al asap niet meer.
Maar ik maal er niet om. Zo goedkoop heb ik het nog nooit kunnen bestellen dus dit kon ik niet laten schieten.

Laatst bewerkt:
Haïtiaanse bendeleider Jimmy Barbecue en Iraanse generaal Salami (R.I.P), wie kent er nog booswichten met smakelijke namen ?

Haïtiaanse bendeleider Jimmy Barbecue en Iraanse generaal Salami (R.I.P), wie kent er nog booswichten met smakelijke namen ?
Vladimir Vladimirovitsj Poutine?

mk-poutine-vqkt-threeByTwoMediumAt2X.jpg

Vandaag vier ik mijn 79e verjaardag.

Feestje! :woohoo:
ik wacht de berichten over de protesten en reacties geduldig af.

los van het feit dat je over de 250.000 mensen ontslaat, puur om te besparen, en dan enkele miljoenen spendeert aan een ego-streel-parade

Met de dochter naar K3 geweest en daarna nog de Sinksenfoor meegepikt. Samen in de botsauto's iedereen tegen de kant gesmakt, zelf even in die Mission Impossible Tower gekropen en van het uitzicht genoten. Quality Time. Dikke glimlach.

Stepkes dus gisterenavond gepikt
Hadden 's nachts dus 112 gebeld en die zeiden om later aangifte te doen. Maar daar waren we nog niet aangeraakt.
Die van mij zet dat op Instagram en krijgt een bericht van een advocate met de vraag waar die gepikt waren en wat type. Stuurt ze dat de stepkes op politiebureau staan 😍🥳😍🥳😍🥳😍🥳

Blijkbaar is ze advocate van de dader (als ik t goed versta).
Ik de politie gebeld die vroegen mij ook waar en welk type step,... En het was al snel duidelijk dat t de onze waren.
Waren vlak in t zich van de camera gepikt.
Blijkbaar ene dader dus vermoed dat ze die met twee stepkes s nachts hebben zien sleuren en zo erachter gekomen dat em die gepikt had.

Wat een fucking plottwist!!!!!!!!

Terug
Bovenaan