Je glimlach van vandaag

Stepkes dus gisterenavond gepikt
Hadden 's nachts dus 112 gebeld en die zeiden om later aangifte te doen. Maar daar waren we nog niet aangeraakt.
Die van mij zet dat op Instagram en krijgt een bericht van een advocate met de vraag waar die gepikt waren en wat type. Stuurt ze dat de stepkes op politiebureau staan 😍🥳😍🥳😍🥳😍🥳

Blijkbaar is ze advocate van de dader (als ik t goed versta).
Ik de politie gebeld die vroegen mij ook waar en welk type step,... En het was al snel duidelijk dat t de onze waren.
Waren vlak in t zich van de camera gepikt.
Blijkbaar ene dader dus vermoed dat ze die met twee stepkes s nachts hebben zien sleuren en zo erachter gekomen dat em die gepikt had.

Wat een fucking plottwist!!!!!!!!

Stepkes gaan ophalen, toch een warme oproep om altijd aangifte te doen.
Politie zei dat ze, zeker in stad met al die camera's, veel van dat soort diefstallen snel kunnen oplossen.

Nog eens goed gelachen want de dader ontkende blijkbaar alles en zei dat hij dat niet was op die beelden omdat em op het moment van zijn arrestatie ander kleren aanhad dan op die beelden.

Zei die flik:

"Dat komt omdat ge ne triatlon hebt gedaan. Eerst op de fiets, dan gaan lopen en in de achtertuin van die woning in de X-straat in het zwembad gesukkeld en dan zijt ge u thuis gaan omkleden" :rofl:

Ik wil een afspraak maken bij de huisarts en zie dat er toevallig morgenochtend een slot vrijgekomen is. Toeslaan!!

15min later een mail:

Geachte Tomski,

Deze e-mail wordt u automatisch toegestuurd ter herinnering aan een afspraak die U heeft op 17/06/2025 om 9:20

:lol:

ze zijn precies niet gewoon dat je binnen de 24u een afspraak kan maken.
Gelukkig stuurden ze het, ik was het al bijna vergeten.

Ik ben wel 1x "u" en ook es "U", ben ik dan half belangrijk?

Ik wil een afspraak maken bij de huisarts en zie dat er toevallig morgenochtend een slot vrijgekomen is. Toeslaan!!

15min later een mail:

Geachte Tomski,

Deze e-mail wordt u automatisch toegestuurd ter herinnering aan een afspraak die U heeft op 17/06/2025 om 9:20

:laugh:

ze zijn precies niet gewoon dat je binnen de 24u een afspraak kan maken.
Gelukkig stuurden ze het, ik was het al bijna vergeten.

Ik ben wel 1x "u" en ook es "U", ben ik dan half belangrijk?
Als Alzheimer patiënt krijg je inderdaad nog eens een extra mail ter herinnering. Wat een service he :unsure:

Ergernis die glimlach werd:

Ik kom gisteren thuis en er staat een wagen voor mijn oprit. Ik woon in een rijhuis, i.p.v. een voortuin zijn dat klinkers, dus ik parkeer daar. Op de straat is een parkeerstrook en aangezien ik geen garage heb, heb je altijd sympathieke mensen die dat een goede parkeerplaats vinden. Naast ons hebben ze twee wagens, en er staat altijd een op hun oprit, een op de straat. Die op de oprit was er niet dus ik kon zo op mijn oprit geraken.

Enfin, wij gingen 's avonds nog weg en die wagen stond er nog altijd, en nu was mijn buurman ook thuis waardoor ik niet wegkon, dus ik bel aan bij mijn buren. Dat zijn super aangename mensen, wel een een beetje alternatief. Buurman doet open in bloot bovenlijf, wat tattoeages, lange baard, luide stem. Vloekt wat op die auto voor mijn oprit, en gaat meteen de zijne verzetten.

Ik ga alvast in mijn wagen zitten en twee vrouwen van middelbare leeftijd komen op hun dode gemak af en willen met die wagen vertrekken. Ze bleken Franstalig dus ik heb ze maar in mijn beste Frans niet al te vriendelijk gezegd dat ze mij blokkeerden en er een grote parking 50 meter verder is. Kwam mijn buurman er gewoon wat dreigend bijstaan en tegen mij zeggen "allez, wie doet da nu toch?". Aan hun gezicht te zien denk ik niet dat ze het nog gaan doen.

"Dat komt omdat ge ne triatlon hebt gedaan. Eerst op de fiets, dan gaan lopen en in de achtertuin van die woning in de X-straat in het zwembad gesukkeld en dan zijt ge u thuis gaan omkleden" :rofl:

Akelig. Ne mens kan al niet meer rustig iets pikken, seg :p

En die mens die gecrasht was met zijne gehuurde Ferrari met Duitse nummerplaten vinden ze maar niet (in het landelijke Houthalen).

IMG_3328.jpeg

Dagje zee om wat tot rust te komen, en ik besloot met de trein te gaan. I know...

Maar voor het eerst wel de stiltewagon ontdekt. Er kwam een bende jongeren in de wagon en ze zijn doorgestapt omdat ze doorhadden dat ze hier stil moesten zijn. Momenteel zijn hier de helft van de zitjes bezet en ik hoor echt niks :love:

Edit: er is er net een naast mij komen zitten met de meest penetrante parfum dat ik in jaren heb geroken. Mengeling tussen eau de cologne en patchouli. :puke:

Laatst bewerkt:
dat waren dan wel van de weinigen die er op letten dat het een stilte-wagon was. overlaatst ook 2 tantes met hun kleine kadeeën. den ene met luid volume op de tablet bezig, en den andere erover krijsen, omdat zijn tantes hem anders niet hoorden.

Terug
Bovenaan