Tonerider
Well-known member
Nog es met de ouders kunnen afspreken zonder dat er dekentjes en koude tenen aan te pas kwamen. Deed deugd![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog es met de ouders kunnen afspreken zonder dat er dekentjes en koude tenen aan te pas kwamen. Deed deugd![]()

200Een zak van 200g of eentje van 40g is een groot verschil.

Dat zei uw vrouw ookEen zak van 200g of eentje van 40g is een groot verschil.

Ze wil zich nog eens excuseren omdat ze de slappe lach kreeg.Dat zei uw vrouw ook![]()

Ja, ze kirde wel van plezier toen ik zei dat ze meer of een keer mocht.Ze wil zich nog eens excuseren omdat ze de slappe lach kreeg.
Als ge veel gewoon zijt valt het ni mee als het eens wat minder is.![]()
In de hoop van de volgende keren wel iets te voelen.Ja, ze kirde wel van plezier toen ik zei dat ze meer of een keer mocht.
Wat denk je nu zelf. Sinds ze dat uitgevonden hebben kan ik eindelijk langer dan 2 minuten doorgaan.Blauwe avatar, 'nestor' in de naam en opscheppen over seksuele prestaties...
Neem je soms niet nader genoemde doping hiervoor?![]()

Ja, ze vond de paprika wel wat flets smaken. Ze kijkt in ieder geval wel al uit naar de bolognese die ik volgende keer meeneem.In de hoop van de volgende keren wel iets te voelen.

Waarschijnlijk zoeken ze iemand die in de pot kan schijten@kay-gell
Mss iets voor u?
![]()
Gezocht: professioneel wc-ganger met hoop poepervaring (m/v)
Het Amerikaanse bedrijf Tushy heeft een vacature die uitermate geschikt is voor personen die niets liever doen dan de tijd van de baas zo lang mogelijk op het kleinste kamertje van het kantoorgebouw door tewww.dailynieuws.nl

Voor €10.000 kan ‘m toch eens proberenWaarschijnlijk zoeken ze iemand die in de pot kan schijten![]()
As je daar dan 25 jaar werkt, krijg je dan ook een gouden pot?ik vraag me af hoe zo`n sollicitatieproces verloopt. Krijg je dan ook de standaardvragen als: `en waar zie jij je binnen vijf jaar?`

)nah, de mods daar zijn veel te autoritair: al mijn posts zijn daar verwijderd omdat de mod haar gezicht niet wou verliezenAllen hierheen en stemmen gvd dan maak je mijn glimlach! (niet dwingend)
![]()
Uitdaging - POLL | Foto Challenge #1: De Lente
Stemmen kan tot tot 25 april en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) tot 30 april in deze thread Op 1 mei start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand. Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft al een winnaar :coolbrows...www.beyondgaming.be