Je glimlach van vandaag

Nog es met de ouders kunnen afspreken zonder dat er dekentjes en koude tenen aan te pas kwamen. Deed deugd 😍🙌
:wtf:
close-up-of-female-feet-picture-id920602804

Er zijn steeds meer winkels waar ze die kleine zakjes chips niet meer verkopen of wel enkel nog in de basissmaken (gezouten/naturel en paprika).

Blauwe avatar, 'nestor' in de naam en opscheppen over seksuele prestaties...
Neem je soms niet nader genoemde doping hiervoor? :p

ik vraag me af hoe zo`n sollicitatieproces verloopt. Krijg je dan ook de standaardvragen als: `en waar zie jij je binnen vijf jaar?`

Allen hierheen en stemmen gvd dan maak je mijn glimlach! (niet dwingend :unsure:)

Vandaag de "lancering" gedaan van het PT verhaal.
Alles is zo goed als in orde dus volgend weekend ga ik met mijn kameraad een soort "test-les" doen voor een klein groepje. Kijken wat werkt, wat niet,...
Enfin we hebben allebei al trainingen gegeven maar ik wil het wel te goei doen. Heb het ook zo gecommuniceerd naar de mensen dus ja mocht er es iets niet helemaal 100% zijn snappen ze dat en bedoeling is ook veel feedback te vergaren en dan daarmee aan de slag te gaan.
Spannend!

Allen hierheen en stemmen gvd dan maak je mijn glimlach! (niet dwingend :unsure:)

nah, de mods daar zijn veel te autoritair: al mijn posts zijn daar verwijderd omdat de mod haar gezicht niet wou verliezen :angry:

graptjen he coldplayke

Terug
Bovenaan