Je glimlach van vandaag

Prijs u dan maar bij de gelukkigen 😂
Wie die beelden heeft bekeken deed dat volledig uit eigen wil, zichzelf wentelend in zielig leedvermaak, wanhopig grijpend naar elk sprankeltje voedsel voor het misplaatst superioriteitsgevoel dat hen helpt negeren dat ze menselijk afval zijn.

Wie die beelden heeft bekeken deed dat volledig uit eigen wil, zichzelf wentelend in zielig leedvermaak, wanhopig grijpend naar elk sprankeltje voedsel voor het misplaatst superioriteitsgevoel dat hen helpt negeren dat ze menselijk afval zijn.
‘So dark, are you sure you’re not from de DC universe?’
😀

Kan wel zijn, maar ik was toevallig op zoek naar nieuwe sokken en heb er toch mooie gezien.

Met ne grote zak lays chips 😂
:unsure:

Nah, eigenlijk eet ik vrijwel nooit chips thuis. Enkel als het tijdens een verjaardag ofzo op tafel staat, maar ik zal misschien eens 1-2 keer op een jaar echt een zak gaan halen. Het zotste wat ik meestal pak op een dag als deze is een blikske Fanta. Omdat dat zowat het enige is waar ik de zero variant niet te drinken vind.

Nah, eigenlijk eet ik vrijwel nooit chips thuis. Enkel als het tijdens een verjaardag ofzo op tafel staat, maar ik zal misschien eens 1-2 keer op een jaar echt een zak gaan halen. Het zotste wat ik meestal pak op een dag als deze is een blikske Fanta. Omdat dat zowat het enige is waar ik de zero variant niet te drinken vind.
Amai. Respect jong.
Ik heb één verslaving en dat is mijn zak peper &zout lays 😞
Daarom dat ik maar een keer per week een zak meebreng 😊

Wooow, jij durfal :unsure:

Wooow, jij durfal :unsure:
3a5.jpg

Amai. Respect jong.
Ik heb één verslaving en dat is mijn zak peper &zout lays 😞
Daarom dat ik maar een keer per week een zak meebreng 😊
Iets soortgelijks hier. Sinds een aantal maanden plots verslaafd geworden aan die Lays super chips, wel gewoon de naturel zout. Ook alleen maar in het weekend, tijdens de week houd ik mij braafjes aan mijn indermediate fasting en gaat mijn wafel op slot om 8PM

Nog es met de ouders kunnen afspreken zonder dat er dekentjes en koude tenen aan te pas kwamen. Deed deugd 😍🙌

Terug
Bovenaan