Bernie.be
Well-known member
Alé dan, de kant vh land waar dat ge uw beroep uitoefent"Heel het land", kwestie van eens zwaar te gaan overdrijven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alé dan, de kant vh land waar dat ge uw beroep uitoefent"Heel het land", kwestie van eens zwaar te gaan overdrijven.
Ik heb het niet gezien en ik heb daar ook geen boodschap aan. Ik denk dat velen met mij zijn.Alé dan, de kant vh land waar dat ge uw beroep uitoefent
Prijs u dan maar bij de gelukkigenIk heb het niet gezien en ik heb daar ook geen boodschap aan. Ik denk dat velen met mij zijn.

Wie die beelden heeft bekeken deed dat volledig uit eigen wil, zichzelf wentelend in zielig leedvermaak, wanhopig grijpend naar elk sprankeltje voedsel voor het misplaatst superioriteitsgevoel dat hen helpt negeren dat ze menselijk afval zijn.Prijs u dan maar bij de gelukkigen![]()
‘So dark, are you sure you’re not from de DC universe?’Wie die beelden heeft bekeken deed dat volledig uit eigen wil, zichzelf wentelend in zielig leedvermaak, wanhopig grijpend naar elk sprankeltje voedsel voor het misplaatst superioriteitsgevoel dat hen helpt negeren dat ze menselijk afval zijn.

Kan wel zijn, maar ik was toevallig op zoek naar nieuwe sokken en heb er toch mooie gezien.Wie die beelden heeft bekeken deed dat volledig uit eigen wil, zichzelf wentelend in zielig leedvermaak, wanhopig grijpend naar elk sprankeltje voedsel voor het misplaatst superioriteitsgevoel dat hen helpt negeren dat ze menselijk afval zijn.
Had ge inspiratie nodig?Kan wel zijn, maar ik was toevallig op zoek naar nieuwe sokken en heb er toch mooie gezien.

Met ne grote zak lays chipsVlotte 7,5 km gelopen. Nu douchke pakken, jogging aandoen en heel de dag films kijken.

Met ne grote zak lays chips![]()

Amai. Respect jong.
Nah, eigenlijk eet ik vrijwel nooit chips thuis. Enkel als het tijdens een verjaardag ofzo op tafel staat, maar ik zal misschien eens 1-2 keer op een jaar echt een zak gaan halen. Het zotste wat ik meestal pak op een dag als deze is een blikske Fanta. Omdat dat zowat het enige is waar ik de zero variant niet te drinken vind.

Wooow, jij durfal
Nah, eigenlijk eet ik vrijwel nooit chips thuis. Enkel als het tijdens een verjaardag ofzo op tafel staat, maar ik zal misschien eens 1-2 keer op een jaar echt een zak gaan halen. Het zotste wat ik meestal pak op een dag als deze is een blikske Fanta. Omdat dat zowat het enige is waar ik de zero variant niet te drinken vind.

Wooow, jij durfal![]()
Dat van Sean viel nog mee. Ge moest Stan "vettig Mauriceke" van Samang is bezig zien.Ge moet het maar doen hé. Met een straight face nog op tv komen Nadat heel het land u heeft zien snokken![]()

Een zak van 200g of eentje van 40g is een groot verschil.Amai. Respect jong.
Ik heb één verslaving en dat is mijn zak peper &zout lays
Daarom dat ik maar een keer per week een zak meebreng![]()
Iets soortgelijks hier. Sinds een aantal maanden plots verslaafd geworden aan die Lays super chips, wel gewoon de naturel zout. Ook alleen maar in het weekend, tijdens de week houd ik mij braafjes aan mijn indermediate fasting en gaat mijn wafel op slot om 8PMAmai. Respect jong.
Da's lang geleden. Nu ga ik dat morgen ook nog eens gaan kopen denk ik.Amai. Respect jong.