Je glimlach van vandaag

VyahRbF.jpg
wortelen, eieren en tomaten op je Martino?

Tonijn tot daaraan toe maar wortelen of tomaten op ne Martino daar is geen enkele straf zwaar genoeg voor.

wortelen, eieren en tomaten op je Martino?

Tonijn tot daaraan toe maar wortelen of tomaten op ne Martino daar is geen enkele straf zwaar genoeg voor.
Tis dan ook ne club martino he. Heiligschennis i know. Voor mij ook graag de real deal met een ansjoviske op.

Lijkt me weer een lokale aangelegenheid zoals frikandel vs curryworst want hier in de omgeving is het enige broodje dat met ''club'' begint 1 met kaas, hesp, mayo en groenten.

Ik heb nog nooit van een club martino gehoord, maar ik ga dan ook maar zelden uit mijn parking provincie.

Lijkt me weer een lokale aangelegenheid zoals frikandel vs curryworst want hier in de omgeving is het enige broodje dat met ''club'' begint 1 met kaas, hesp, mayo en groenten.

Ik heb nog nooit van een club martino gehoord, maar ik ga dan ook maar zelden uit mijn parking provincie.
Da noemen we hier ne ‘smos’

ik zei hier overlaatst een smoske kaas en werd bekeken of dat ik een halve idioot was. ze hadden pech want ik ben een volledige idioot.

Maar goed, bij mij is `smoske` eenders wat van broodje, maar dan met groenten, maar hier is een smoske blijkbaar altijd de kaas met groenten variant.

ik zei hier overlaatst een smoske kaas en werd bekeken of dat ik een halve idioot was. ze hadden pech want ik ben een volledige idioot.

Maar goed, bij mij is `smoske` eenders wat van broodje, maar dan met groenten, maar hier is een smoske blijkbaar altijd de kaas met groenten variant.
Hoeveel te meer ertussen zit, hoeveel te leer ge kunt smossen hé 😝

Vandaag het hekken aan de gazon bij de ouw mannen gerepareerd en wat uitgegraven. (De onderkant zit te diep in de zand, en dan rot het daar.)
Een dezer het dan eens verven.

+ al het begin van een moestuintje gemaakt. Al wat geplant, is normaal nog wat te vroeg, maar ik waag het er al op.
Later plant ik sowieso bij.

Wat is een tonijntino voor jullie? Als ik in mijn vaste broodjeszaak een tonijntino bestel is dat met tonijn, mosterd, ansjovis, groenten.

Deze week een broodje van het werk gehad en tonijntino was tonijn, Martino, ansjovis, groenten.

Het eerste is 10x lekkerder maar het tweede is logischer als je de naam bekijkt.

Haja, ik zuip alles op. En ik mag weer he. De glasbak is weg, heb 'm bij de buren kunnen wegmoffelen. Niet lullen, glasbak vullen!
Arme buren. Naast ne alcohol verslaafde wonen die dan nog komt sluikstorten.
Zou me niks verbazen da ge ook met uw zatte botten in hun brievenbus zou pissen
😂

Terug
Bovenaan