Bernie.be
Well-known member
Pensbeest3 broodjes op... zou ik nog een vierde nemen?
Ge kunt ook delen met de vrouw
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pensbeest3 broodjes op... zou ik nog een vierde nemen?
Die heeft haar eigen fret ze.Pensbeest
Ge kunt ook delen met de vrouw
Hoeveel glazen zuipt gij zo leeg op drie broodjes?Eerst nog een glas wijn

Gij telt nog in glazen?!?!Hoeveel glazen zuipt gij zo leeg op drie broodjes?![]()
Het fleske gaat leeg zijn sebietHoeveel glazen zuipt gij zo leeg op drie broodjes?![]()

wortelen, eieren en tomaten op je Martino?
Tis dan ook ne club martino he. Heiligschennis i know. Voor mij ook graag de real deal met een ansjoviske op.wortelen, eieren en tomaten op je Martino?
Tonijn tot daaraan toe maar wortelen of tomaten op ne Martino daar is geen enkele straf zwaar genoeg voor.
Ja amai ofc bedoelde ik ansjovis ipv tonijnTis dan ook ne club martino he. Heiligschennis i know. Voor mij ook graag de real deal met een ansjoviske op.
.Ik dacht da je het op een tonijntino hadJa amai ofc bedoelde ik ansjovis ipv tonijn.
Da noemen we hier ne ‘smos’Lijkt me weer een lokale aangelegenheid zoals frikandel vs curryworst want hier in de omgeving is het enige broodje dat met ''club'' begint 1 met kaas, hesp, mayo en groenten.
Ik heb nog nooit van een club martino gehoord, maar ik ga dan ook maar zelden uit mijn parking provincie.
En maar klagen da’m geen geld heeft voor ne fritHet fleske gaat leeg zijn sebiet![]()
ik zei hier overlaatst een smoske kaas en werd bekeken of dat ik een halve idioot was. ze hadden pech want ik ben een volledige idioot.Lijkt me weer een lokale aangelegenheid zoals frikandel vs curryworst want hier in de omgeving is het enige broodje dat met ''club'' begint 1 met kaas, hesp, mayo en groenten.
Ik heb nog nooit van een club martino gehoord, maar ik ga dan ook maar zelden uit mijn parking provincie.
Hoeveel te meer ertussen zit, hoeveel te leer ge kunt smossen héik zei hier overlaatst een smoske kaas en werd bekeken of dat ik een halve idioot was. ze hadden pech want ik ben een volledige idioot.
Maar goed, bij mij is `smoske` eenders wat van broodje, maar dan met groenten, maar hier is een smoske blijkbaar altijd de kaas met groenten variant.

Haja, ik zuip alles op. En ik mag weer he. De glasbak is weg, heb 'm bij de buren kunnen wegmoffelen. Niet lullen, glasbak vullen!En maar klagen da’m geen geld heeft voor ne frit
Hoeveel kost lidgeld voor de AA-club eigenlijk?
Arme buren. Naast ne alcohol verslaafde wonen die dan nog komt sluikstorten.Haja, ik zuip alles op. En ik mag weer he. De glasbak is weg, heb 'm bij de buren kunnen wegmoffelen. Niet lullen, glasbak vullen!