Gij weet ni wat ik bestel int frituurDa kost evenveel als ne frit uit de frituur![]()

Laatste keer had ik om 43 euro

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij weet ni wat ik bestel int frituurDa kost evenveel als ne frit uit de frituur![]()

VOOR U ALLEEN???Gij weet ni wat ik bestel int frituur
Laatste keer had ik om 43 euro![]()
Ja jong, wrijf het er maar in. Mevrouw leemans zegt dat ik best kan gaan maar ga het toch ni doen deze week ze.

Neenee, voor het gezin he. Maar de klein mannen hebben dure smaak met die retedure kipnuggets en chixfingersVOOR U ALLEEN???
Zijt ge ne uitgehongerde beer ofwa?
Sinds wanneer mogen die kiezen verdomme !!!Neenee, voor het gezin he. Maar de klein mannen hebben dure smaak met die retedure kipnuggets en chixfingers

Neenee, voor het gezin he. Maar de klein mannen hebben dure smaak met die retedure kipnuggets en chixfingers

Wou nu hierop een reactie plaatsen, maar weet nie of het ongepast is voor een vrouwDie van mij koos daarnet ne twijfelaar uit de koeltoog. Net drie begot en dat ding helemaal alleen naar binnen gespeeld! De hond kon er niet mee lachen verdikken, die moest het doen met een stukje vel van de lookworst die ze niet zo lekker vond![]()

Als de vrouw in kwestie nog maar net 3j is, is het zeker ongepast!Wou nu hierop een reactie plaatsen, maar weet nie of het ongepast is voor een vrouw![]()

Was een reactie voor uAls de vrouw in kwestie nog maar net 3j is, is het zeker ongepast!![]()

Dan ben ik nu wel curieus!Was een reactie voor u![]()
Als gij enkel het vel van de worst krijgt, zou gij dan tevreden zijn?Dan ben ik nu wel curieus!

Velleken-lek!Als gij enkel het vel van de worst krijgt, zou gij dan tevreden zijn?![]()
Eet gij uw broodjes maar opVelleken-lek!

Ej ma da zijn lekkere ze! Ennde wijn ookEet gij uw broodjes maar op![]()
Met een zwanworstje van Kjell deropEet gij uw broodjes maar op![]()

Ben nie voor rode wijn. Te droog.Ej ma da zijn lekkere ze! Ennde wijn ook
Ennweg hongerMet een zwanworstje van Kjell derop![]()
En nu ist wachten op de reactie: tis misschien een een kleintje maar hij gaat op en neer gelijk een stikmachien!Met een zwanworstje van Kjell derop![]()
Ge moet er wel van in uw glas gieten heBen nie voor rode wijn. Te droog.