Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap ook niet dat mensen daar naar kunnen luisteren..Familie en kennissen die maar niet verstaan waarom ik toch zo graag, house/trance/techno/minimal/electronic/drum n bass/industrial/big beat/acid/dark house&techno, luister. Vooral die Drum N Bass, de commentaren dan van "wat voor ritme is me dat" en "zo een ingewikkelde muziek".
Luister naar de tekst, dat zegt alles.

Mensen met dwangneurose zouden helemaal flippen denk ik
Op wie reageert gij?Dus dit kan jij niet lezen?![]()

Op iedereen die dit niet kan lezen.Op wie reageert gij?![]()
Dat van twee jaar geleden was hilarischLockPickingLawyer, die heeft elk jaar op 1 april zo'n filmpje. Dit is die van dit jaar:
En, was het lekker?Als we toch bezig zijn:
Puree met spinazie ( tip; met een heel klein beetje pickles erin) en kalkoenlapjes

Naast de 1 april filmpjes is dat kanaal verrassend verslavend.Dat van twee jaar geleden was hilarisch
Ik ga ervan uit dat de meeste mensen weten wat een 'beaver' is. Anders google je maar eens op 'woman beaver'

Tuurlijk was het lekker, ik heb het zelf gemaaktEn, was het lekker?
Bij mij wel, eerste keer kipgyros van Lidl en we gaan dat nog kopen!
Heel weinig groenten, maar wel met champignons.
Zou dit eigenlijk in de ergernissenthread moeten posten, want het is op.![]()

Mijn vrouw ook niet, meer champignons voor mij!maar ik eet nie echt graag champignons

Ik denk dat wat mensen hier als gyros kennen sowieso nog maar weinig te maken heeft met het orgineel Griekse gerecht. Eigenlijk is dat toch gewoon een Griekse versie van shoarma?Champignons in gyros? Wtf
Onverwacht lekker! Kippengyros dan ook nog...Champignons in gyros? Wtf

Van een bijna perfecte post de perfecte post gemaakt.Champignons? Wtf