Je glimlach van vandaag

Familie en kennissen die maar niet verstaan waarom ik toch zo graag, house/trance/techno/minimal/electronic/drum n bass/industrial/big beat/acid/dark house&techno, luister. Vooral die Drum N Bass, de commentaren dan van "wat voor ritme is me dat" en "zo een ingewikkelde muziek".

Luister naar de tekst, dat zegt alles.

Familie en kennissen die maar niet verstaan waarom ik toch zo graag, house/trance/techno/minimal/electronic/drum n bass/industrial/big beat/acid/dark house&techno, luister. Vooral die Drum N Bass, de commentaren dan van "wat voor ritme is me dat" en "zo een ingewikkelde muziek".

Luister naar de tekst, dat zegt alles.
Ik snap ook niet dat mensen daar naar kunnen luisteren..

Nuja, 99% van de levende bevolking zegt hetzelfde over mijn muzieksmaak, dusjah :p

Dat de ignore functie hier straffer werkt dan op 9lives. Zolang niemand de persoon quote weet je zelf niet dat hij iets gepost had. :love2:

Als we toch bezig zijn:
Puree met spinazie ( tip; met een heel klein beetje pickles erin) en kalkoenlapjes
En, was het lekker?

Bij mij wel, eerste keer kipgyros van Lidl en we gaan dat nog kopen!
Heel weinig groenten, maar wel met champignons. :drool:

Zou dit eigenlijk in de ergernissenthread moeten posten, want het is op. :p

Dat van twee jaar geleden was hilarisch

Ik ga ervan uit dat de meeste mensen weten wat een 'beaver' is. Anders google je maar eens op 'woman beaver'
Naast de 1 april filmpjes is dat kanaal verrassend verslavend.
Ik wist niet dat ik zo een interesse had in slotenmakkerij tot ik naar dat kanaal ben beginnen kijken :unsure:

En, was het lekker?

Bij mij wel, eerste keer kipgyros van Lidl en we gaan dat nog kopen!
Heel weinig groenten, maar wel met champignons. :drool:

Zou dit eigenlijk in de ergernissenthread moeten posten, want het is op. :p
Tuurlijk was het lekker, ik heb het zelf gemaakt 😄

nooit gekocht wat gij zegt, maar ik eet nie echt graag champignons

Champignons in gyros? Wtf
Onverwacht lekker! Kippengyros dan ook nog... :coolbrows:

lidl649n0000005.jpg

Terug
Bovenaan