Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bilzen is stadVanaf vandaag geen dorpsbewoner meer, maar een stedeling!
Alden Biesen is van ons!
Ne ridder bedoelt ge dan?Vanaf vandaag geen dorpsbewoner meer, maar een stedeling!
Alden Biesen is van ons!

Beschouw me eerder als hofnar...Ne ridder bedoelt ge dan?![]()
Ik zie je binnnen 2 weken in het partner ergernissen topic, daartegen zal het wel weer een stort zijnDie van mij heeft de tweede slaapkamer omgetoverd tot haar eigen berging met kledingrekken en schoenen, maar die heeft dus geen orde.
Van de week 3 uur mee bezig geweest om alles op te ruimen, herschikken,...
Nu kan ze langs alle kanten vlotjes aan haar kleren, waar het ervoor een mijnenveld van schoenen enzo was.
Daarstraks gewoon daar nog eens ff binnen gewandeld om te genieten van de orde die er nu heerst. Zalig.

Ik zie je binnnen 2 weken in het partner ergernissen topic, daartegen zal het wel weer een stort zijn![]()
Hebt ge ook al een slaapplaats buiten de slaapkamer klaargemaakt voor nadat ze met de neus op de feiten is geduwd ?De kans is er.
Maar ik heb foto's gemaakt hoe het er nu uitziet en dan kan ik ze met de neus op de feiten duwen.

Hebt ge ook al een slaapplaats buiten de slaapkamer klaargemaakt voor nadat ze met de neus op de feiten is geduwd ?
![]()