Je glimlach van vandaag

20241231-020700.jpg

Die van mij heeft de tweede slaapkamer omgetoverd tot haar eigen berging met kledingrekken en schoenen, maar die heeft dus geen orde.
Van de week 3 uur mee bezig geweest om alles op te ruimen, herschikken,...
Nu kan ze langs alle kanten vlotjes aan haar kleren, waar het ervoor een mijnenveld van schoenen enzo was.
Daarstraks gewoon daar nog eens ff binnen gewandeld om te genieten van de orde die er nu heerst. Zalig.

Die van mij heeft de tweede slaapkamer omgetoverd tot haar eigen berging met kledingrekken en schoenen, maar die heeft dus geen orde.
Van de week 3 uur mee bezig geweest om alles op te ruimen, herschikken,...
Nu kan ze langs alle kanten vlotjes aan haar kleren, waar het ervoor een mijnenveld van schoenen enzo was.
Daarstraks gewoon daar nog eens ff binnen gewandeld om te genieten van de orde die er nu heerst. Zalig.
Ik zie je binnnen 2 weken in het partner ergernissen topic, daartegen zal het wel weer een stort zijn ;)

Onlangs zag het er slecht uit voor mijn vrouw maar is aan de beterhand, afstoten van de nier is nu helemaal van de baan ( dat was wel de hel dat is weer een traject van 5 jaar ).
Ze blijven het op de antibiotica steken en normaal is dit weekend de kuur gedaan is echt een pak van ons hart:cheer:

Dagje in Leuven geweest. Heerlijke stad eigenlijk, ben er vroeger veel geweest voor werk en het viel me toen al op dat het er steeds gezellig is.

fluvius groene stroom web applicatie die lang in onderhoud is geweest.
er stond tot gisteren dat het gisteren om 17u terug live zou zijn.
vandaag stond er plots dat het vandaag om 17u terug live zou zijn. :rofl:

Nu gewacht tot 17u, en nu ging ie wel degelijk op tijd live.
toch wel wat rendement sinds augustus, laat maar komen die certificaten.

Terug
Bovenaan