Coolguy
Well-known member
Naar het schijnt werden de pakjesroeiers toen ook al behandeld als slaven door hun werkgevers.Had je 'm wel op tijd? De verzendtijd per trireme was toen niet mals.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar het schijnt werden de pakjesroeiers toen ook al behandeld als slaven door hun werkgevers.Had je 'm wel op tijd? De verzendtijd per trireme was toen niet mals.
Bekijk bijlage 29702
Ah waar is de tijd dat ik een nieuwe tunica bestelde op zalando.spqr om in stijl naar de kruisiging van Jezus te kunnen gaan.
Dat is toch wel een feature die er al ettelijke jaren in zitNa heel lang te moeten wennen en veel gezucht en geblaas door de nieuwe outlook app op m'n pc heb ik zonet voor de eerste keer iets positief ontdekt!
. Gij zult dus heel goed zijn in uw bijlages erbij te steken. Ik gok dat ik die feature heb ontdekt, 3min na de release.En zelfs met die feature heb ik vorige maand nog een mail met factuur zonder de factuur verstuurdDat is toch wel een feature die er al ettelijke jaren in zit. Gij zult dus heel goed zijn in uw bijlages erbij te steken. Ik gok dat ik die feature heb ontdekt, 3min na de release.

Heb dan ook nog maar 2 maand dat programma omdat ik nu meerdere mailadressen moet checken, tot dan deed ik dat nog altijd oldskool via de outlook.comDat is toch wel een feature die er al ettelijke jaren in zit. Gij zult dus heel goed zijn in uw bijlages erbij te steken. Ik gok dat ik die feature heb ontdekt, 3min na de release.

, she can punish me whenever she wantsIn the wallet.Onze nieuwe CFO, she can punish me whenever she wants
Das dan toch niet in België?

En gij maar likken aan de Freilich.Bedankt voor de verduidelijking. Ik had anders nooit geweten wie de postzegel was!
Wat een verspilling van resourcesDe gemeentes hebben een jaar tijd om ca.10.000 vogelkastjes te verwijderen.
Als er veel hardrijders zijn, vind ik het persoonlijk prima dat een dorp vol hangt met 'vogelkastjes' om de gemeente kas te spekken.De nieuwe flits regeling in Italia!
Geen boetes meer mogelijk om de gemeente kas te spijzen. Enkel nog flitsen toegelaten op notoire zwarte punten, en het moet op voorhand aangekondigd zijn.
De gemeentes hebben een jaar tijd om ca.10.000 vogelkastjes te verwijderen.