Je glimlach van vandaag

Sinds lange tijd nog eens een broodje boulet gegeten oh my god waarom was dat zo lang geleden volgende keer koop ik dir drie smijt ik het in de blender ram ik het in een baxter rechtstreeks m'n bloed in :drool:
 
PB&J zoals we altijd zien in USA shows of films etc is vaak met grape jelly en dat is hier zo goed als niet te krijgen dus ik heb het nooit geprobeerd omdat het dan niet authentic is.

En voor mensen afkomen met "neem dan gewoon aardbei jelly of wat dan ook" => Nee
Dat is hetzelfde als ne Bicky maken met ketchup, mosterd en andalouse ge hebt ook 3 sauzen maar tis gene bicky.
 
Ne simpele Balisto noisettes raisins, da smokt toch ze gasten. Ik heb hier al de helft van ne groot pakske in m'n beuzze geslagen :drool:
 
IMG-20240526-WA0063.jpg


:ROFLMAO:
 
Op bezoek geweest bij mijn grootvader van 94, een voormalig ingenieur/bedrijfsleider. Die man zit dagelijks nog in zijn draaibank te werken om houten potjes en vaasjes te maken. Hij schildert, leest, en heeft als nieuwe doelstelling om het probleem van 'donkere materie' in de fysica op te lossen. Echt, als ik op mijn 80ste nog even helder ben als die man op 94, mag ik mezelf gelukkig prijzen. Hij is dit jaar nog naar de voorstelling van Lieven Scheire over AI gaan kijken, heeft sinds de dood van mijn oma ook nieuwe vrienden gemaakt in een dagcentrum waar hij elke weekdag heengaat...

Nu, duidelijk is wel dat hij steeds warriger wordt, en minder goed uit zijn woorden geraakt. Hij zit met zijn fysica-gedoe al twee jaar vast op dezelfde doodlopende piste en het is ook niet dat hij er echt diep op ingaat door in de wiskunde te duiken ofzo, maar wel ongelofelijk dat zijn leefwereld op die leeftijd nog zo groot blijft en hij zich niet volledig insluit in zijn living met de tv.

We hopen bijna dat hij ooit sterft door gewoon in zijn werkkot te verongelukken dan dat hij fysiek of mentaal ver zou aftakelen, want dat zou echt een enorme lijdenssweg voor zo iemand zijn.
 
nieuwe schoenen vandaag, dagje vroeger dan gepland, maar wel net op mn verjaardag geleverd.
thank you nike.com

zo zie je ook maar: je moet goed uitkijken; die schoenen stonden op zalando aan 80 euro,
via de officiele site van nike aan 35 euro + 5 euro verzendingskosten.

dus zo maar eventjes de helft gespaard.

Gewoon het type en merk ingeven op google, en de eerste beste betrouwbare shop, aankopen.
 
nieuwe schoenen vandaag, dagje vroeger dan gepland, maar wel net op mn verjaardag geleverd.
thank you nike.com

zo zie je ook maar: je moet goed uitkijken; die schoenen stonden op zalando aan 80 euro,
via de officiele site van nike aan 35 euro + 5 euro verzendingskosten.

dus zo maar eventjes de helft gespaard.

Gewoon het type en merk ingeven op google, en de eerste beste betrouwbare shop, aankopen.
Je was toch thuis om het te ontvangen eh of heeft u buur het weer mogen aanpakken.😅
 
Terug
Bovenaan