Je glimlach van vandaag

Je mag er niet mee lachen natuurlijk, maar …
IMG_2021.jpeg
 
Als kind dacht ik dat "peanut butter" fantastisch lekker was, maar dat was toch een behoorlijke teleurstelling toen ik het voor de eerste keer at toen ik volwassen was.
Exact hetzelfde, als kind hoor je dat in Amerikaanse en Nederlandse programma's. Eigenlijk pas beginnen appreciëren als volwassene.
 
Exact hetzelfde, als kind hoor je dat in Amerikaanse en Nederlandse programma's. Eigenlijk pas beginnen appreciëren als volwassene.
Maar is er ook geen verschil tussen de Amerikaanse en Nederlandse 'versie'? Ik kan mij vergissen maar dacht dat die uit Amerika zoeter was van smaak.

Heb dat vroeger ook eens geprobeerd (denk van Calvé) en ik vond dat toen ook maar een droge, plakkerige boel.
 
Maar is er ook geen verschil tussen de Amerikaanse en Nederlandse 'versie'? Ik kan mij vergissen maar dacht dat die uit Amerika zoeter was van smaak.

Heb dat vroeger ook eens geprobeerd (denk van Calvé) en ik vond dat toen ook maar een droge, plakkerige boel.
Elke soort zal wel zo zijn eigen smaak hebben. Bij de AH verkopen ze er in alle soorten 🤷‍♂️ Sommige zijn niet zo droog.

 
Maar is er ook geen verschil tussen de Amerikaanse en Nederlandse 'versie'? Ik kan mij vergissen maar dacht dat die uit Amerika zoeter was van smaak.

Heb dat vroeger ook eens geprobeerd (denk van Calvé) en ik vond dat toen ook maar een droge, plakkerige boel.
Je kan vanalles vinden. Dat de in de VS de standaardmerken wat zoeter zijn zou me niet verbazen, maar er zit ook een verschil tussen zo'n standaardpindakaas met extra toevoegingen, en die "natural" varianten met enkel pinda's.
 
Terug
Bovenaan