Je glimlach van vandaag

De kleuter hier zingt al een paar weken "europapapapapa" ... heeft het op school gehoord denk ik want hier in huis wordt het niet echt gedraaid. :)

Idem.

Afgelopen vrijdag was het hier schoolfeest, met de eetzaal omgetoverd tot een kinderdisco. Ge moest die eens allemaal zien gaan op Europapa. :laugh::laugh::laugh:
Ik speel dat na de voetbal in de kleedkamer, al die 8-jarigen luidkeels meezingen en dansen :biglaugh:.
En terecht een van de beste schijven in jaren.

giphy.gif

Mag ik zelf nog bepalen hoeveel kleuren een regenboog heeft ja? Aub seg. Alles zo objectiveren.
Sorry mijn Steinerke, je hebt gelijk iedereen is evenveel waard maar jij bent zeker mijn favoriete regenboogje keep on rocking, JIJ beslist wie je bent en wat je doet en je doet dat goed 🥰.

Zat gisteren een briefje van Bpost dat ze langs waren geweest voor een aangetekende zending op vrijdag (werkte de hele dag thuis en ze hebben helemaal niet gebeld).

Er gingen al de zotste ideeën in mijn hoofd om. Oproeping om voor de politierechtbank te komen wegens overdreven snelheid, oproeping om voorzitter te worden bij de verkiezingen, etc.

Bleek het gewoon een envelop te zijn om te stemmen voor de sociale verkiezingen van ons bedrijf.

Serieus geglimlacht om mijn eigen dommigheid :)

iemand van het werk was blijkbaar dit jaar getrouwd, een van onze oudere vrouwelijke collega's was dit daarnet aan het vertellen.
"ja den Eddy was dan getrouwd"
kzeg ah alle, voor den 2e keer dan gezien zijne leeftijd?
"nee derde keer"
"ja ik heb dan een gepersonaliseerd cadeauke gegeven."
Laat foto zien van een houten kistje dat ze bedrukt had.
Hunnen huwelijksdatum, ne foto, en ne quote.

"Falling in love is easy, staying in love is something special"

voor zijn DERDE huwelijk.
Ik kon mijn tranen niet bedwingen.

iemand van het werk was blijkbaar dit jaar getrouwd, een van onze oudere vrouwelijke collega's was dit daarnet aan het vertellen.
"ja den Eddy was dan getrouwd"
kzeg ah alle, voor den 2e keer dan gezien zijne leeftijd?
"nee derde keer"
"ja ik heb dan een gepersonaliseerd cadeauke gegeven."
Laat foto zien van een houten kistje dat ze bedrukt had.
Hunnen huwelijksdatum, ne foto, en ne quote.

"Falling in love is easy, staying in love is something special"

voor zijn DERDE huwelijk.
Ik kon mijn tranen niet bedwingen.
Persoonlijk is nog het beste natuurlijk

Aangekomen en geïnstalleerd met de caravan op de camping, entertainment schema bekeken. Zometeen start de La Chouffe namiddag (van’t vat ahja).
Ja dat moest duidelijk zo zijn eh. Namiddag loopt tot 3u vannacht. Ik vermoed al eerder te kruipen ipv lopen.

Terug
Bovenaan