Je glimlach van vandaag

Bekijk bijlage 29702

Ah waar is de tijd dat ik een nieuwe tunica bestelde op zalando.spqr om in stijl naar de kruisiging van Jezus te kunnen gaan.
CEF3FF24-DFF7-4707-9CE9-607437E4FCFE.jpeg

Na heel lang te moeten wennen en veel gezucht en geblaas door de nieuwe outlook app op m'n pc heb ik zonet voor de eerste keer iets positief ontdekt!

Ik was een mail aan het typen naar vettige Katrien van HR om mijn verlofdagen te plannen, want ze was me vergeten. Heb ik speciaal voor haar een mooi schema gemaakt van welke dagen ik vrij wil (stiekem omdat ik zelf te lomp ben om het deftig in te plannen), en wil ik op verzenden drukken.

Waarschuwt dat ding mij dat ik m'n mail wil versturen zonder bijlage. Slimmerik! Bijna mezelf belachelijk gemaakt met te wijzen naar de bijlage en dan zonder bijlage te versturen.

Na heel lang te moeten wennen en veel gezucht en geblaas door de nieuwe outlook app op m'n pc heb ik zonet voor de eerste keer iets positief ontdekt!
Dat is toch wel een feature die er al ettelijke jaren in zit :unsure:. Gij zult dus heel goed zijn in uw bijlages erbij te steken. Ik gok dat ik die feature heb ontdekt, 3min na de release.

Dat is toch wel een feature die er al ettelijke jaren in zit :unsure:. Gij zult dus heel goed zijn in uw bijlages erbij te steken. Ik gok dat ik die feature heb ontdekt, 3min na de release.
En zelfs met die feature heb ik vorige maand nog een mail met factuur zonder de factuur verstuurd :wallbash:

Heb dan ook nog maar 2 maand dat programma omdat ik nu meerdere mailadressen moet checken, tot dan deed ik dat nog altijd oldskool via de outlook.com :unsure:

Ik laat een pakket leveren thuis. Een dag te laat en niet volgens afgesproken uur. 2 schoendozen verpakt in 1 grote doos. Schoenen zullen 2 uren onbewaakt aan m'n voordeur staan en het begint te regenen. Ik bel m'n schoonvader op, die woont heel dicht. Springt op z'n fiets en gaat het pakket halen. Krijgt het pakket niet op z'n geheel mee, scheur die open en steekt 1 doos in de mand vooraan en 1 doos in de zijtas. Grote doos laat hij staan.

Ik had m'n gsm laten liggen op mijn bureau. Over de middag check ik die even.

Gemiste oproepen, berichten, foto's en filmpjes doorgestuurd gekregen. Blijkbaar hebben de buren dat pakket willen binnennemen maar zagen een gescheurde doos. De oudere dame op 't eind van de straat had iemand die doos zien scheuren en 't spel zat op de wagen. Mr.Anderson zijn pakket was gestolen op klaarlichte dag.

Ondertussen iedereen op de hoogte gebracht dat het weldegelijk vals alarm is. Sympathieke buren wel! :clap:

Eerste keer dat ik (50 minuten) naar huis fietste van het werk dat het zo lang/veel regende dus mijn regenbroek- en jas eens uitvoerig kunnen testen. Blij dat alles daaronder nog kurkdroog was 👌.

De nieuwe flits regeling in Italia!

Geen boetes meer mogelijk om de gemeente kas te spijzen. Enkel nog flitsen toegelaten op notoire zwarte punten, en het moet op voorhand aangekondigd zijn.

De gemeentes hebben een jaar tijd om ca.10.000 vogelkastjes te verwijderen.

De nieuwe flits regeling in Italia!

Geen boetes meer mogelijk om de gemeente kas te spijzen. Enkel nog flitsen toegelaten op notoire zwarte punten, en het moet op voorhand aangekondigd zijn.

De gemeentes hebben een jaar tijd om ca.10.000 vogelkastjes te verwijderen.
Als er veel hardrijders zijn, vind ik het persoonlijk prima dat een dorp vol hangt met 'vogelkastjes' om de gemeente kas te spekken.

Terug
Bovenaan