Je glimlach van vandaag

Zoon die download doet op eerste verdiep ‘amai dat gaat twaalf minuten duren, mama!’
Zet u jongen, mama zal eens vertellen over de tijd dat één nummer van Britney downloaden tot 39 jaar kon duren…
En dan een totaal ander nummer gedownload hebben omdat iemand het plezant vond om de naam te veranderen.
 
CtMMIJ3.jpeg


Klein gelukskes enzo…
 
Gisterenavond nog eens gaan uiteten en nadien cafébezoek met het kliekje van het eerste middelbaar. 26 jaar onafgebroken. 1 van het kliekje is een aantal jaar niet kunnen komen, maar was er nu weer bij en is nog altijd dezelfde als de eerste keer dat we elkaar zagen. Duurste avond met vrienden ooit, maar het was het meer dan waard.
Dat we nog altijd dezelfde flauwe moppen tappen als toen we 12 waren, maakt het alleen maar beter.
 
18k views, "bekende" youtuber
Math ain't math'ing :unsure:
In België ben je nogal snel een bekende youtuber of streamer terwijl je cijfers je in een ander land een totale Jane/John Doe zouden maken.

Hier heb je ook een streamster op Twitch, Twoozie of Twoosie whatever nou als die niet met 1 random filmpje voorbij kwam op mijn tiktok feed zou ik daar zelfs nooit van hebben gehoord maar blijkbaar heeft ze genoeg kijkers om er een "job" van te maken.
 
Het weer van nu maakt mij nog gelukkiger dat ik morgen met mijn gat in de Spaanse zon ga liggen. Bezoekje aan moederlief.
 
Terug
Bovenaan