Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik krijg op facebook sinds enkele dagen reels te zien met excel tricks.Glimlach en tegelijk een beetje bevreemdend, maar ik zie op mijn Youtubefeed plots talloze filmpjes met vrouwen die doorzichtige topjes dragen. Allez. Leuk om te zien en al want wie ziet nu niet graag dem boobs maar toch wat vreemd dat die daar plots opduiken.
Het zou een ergernis zijn als het minder esthetische exemplaren waren.
![]()

Dan heb ik toch leukere filmpjes om naar te kijken. Jiggle jiggle.Ik krijg op facebook sinds enkele dagen reels te zien met excel tricks.![]()
Ik ga ze eindelijk nog eens zien als voorprogramma van Amenra in de AB. Had er vanavond ook graag bijgeweest, maar ging al naar Thundercat in de ABNet terug van de release show van Doodseskader hun laatste album. (In de Vooruit in Gent)
3e keer in 9 maand dat ik ze live zie en het blijft telkens wel een ervaring.
Voorprogramma (Watergruwels) was minder m'n ding, maar ik vond het nog verrassend ok.
Maar dan de echte glimlach. Na de show een T-shirt gekocht, en ik werd geholpen door Colin van Amenra. Zalig van die kerel dat die zoiets doet. (1 van de kerels van Doodseskader is de basgitarist van Amenra)

Amenra in de AB wou/wil ik heel graag naartoe.Ik ga ze eindelijk nog eens zien als voorprogramma van Amenra in de AB. Had er vanavond ook graag bijgeweest, maar ging al naar Thundercat in de AB![]()
Ik neem altijd deze parking, van daar door het toeristische Brussel een stukje te voet naar AB. Kleine ring, Pachecolaan en dan inrijden tegenover het centraal station.En om alleen met de auto naar Brussel te rijden is me wat ver en ik heb geen idee qua parking daar in de buurt.
Jij was van Lokeren denk ik hé (meen ik mij te herinneren van een filmpje/foto dat je postte van een debiel in het verkeer)? Maat van mij is gisteren teruggekeerd met de trein naar Lokeren. De bands in de AB stoppen meestal wel rond 22u30 en om 22u45 (in Brussel-Centraal) kan je via Gent nog in Lokeren gerakenAmenra in de AB wou/wil ik heel graag naartoe.
Maar beide shows waren vrij snel uitverkocht, en de AB is moeilijk bereikbaar voor mij denk ik. Ik heb niemand in mijn vrienden/je ossenkring met dezelfde muzieksmaak als mij dus ik ga altijd alleen naar shows.
En om alleen met de auto naar Brussel te rijden is me wat ver en ik heb geen idee qua parking daar in de buurt.
Ok, het is 20' wandelen van het station Brussel-Zuid, maar ik vrees ervoor om nog een trein terug te hebben.
. Mss best gene vroegen hebben de dag erna 
Ne maat die hier binnengevallen is met 6 groene koude chimay's, een hertensalami, een stuk belegen kaas.![]()

Yes, daar ga ik ook staan, veel betere parking dan die dichtbij de AB en helemaal niet zo ver wandelen.Ik neem altijd deze parking, van daar door het toeristische Brussel een stukje te voet naar AB. Kleine ring, Pachecolaan en dan inrijden tegenover het centraal station.
Laatste keer ons gezet op een interparking Dansaert en die zou ik toch niet aanraden. Die parking is heel vreemd ingericht zodat je daar wel eens 20 min kan aanschuiven om binnen te geraken (je moet namelijk de auto's die buiten rijden kruisen en in het weekend rijden alle shoppers buiten rond het uur dat jij toekomt) en toen we naar boven gingen was er net een dakloze zijn behoefte aan het doen in de trappenhal.
Vrienden van me zetten zich onder de Grote Markt. Niet goedkoop maar perfect bewandelbaar.
Ik ben nu aan het zien om volgende keer gewoon ergens aan Berchem Station te parkeren, daar rijden sowieso nog treinen naartoe want in Beveren geraak ik nooit.
Als je dicht bij een ander groot station woont is dat idd meestal perfect mogelijk.AB hield vroeger wel rekening met treinreizigers, veel optredens zo gepland dat er makkelijk nog een trein te halen valt.
Brussel Centraal is maar 10 minuutjes wandelen. Vroeger, toen ik nog in Mechelen woonde, veel gedaan. Ik zou zeker is bekijken of dat ni te doen is? Bonus: ge moet minder betalen met voor uw treinticket als ge nr den AB gaat!