Je glimlach van vandaag

ik dacht dat antwerpen een "stad" en de rest "parking" was.

Serves them right 😂

Goed dat ze dat aanpakken als het illegaal word georganiseerd, zeker nu met corona.
Maar tegelijk vind ik ook wel dat ze de mogelijkheid zouden moeten voorzien om zo een sprints op legale manier te kunnen organiseren.
Het is trouwens ook al positief dat ze dit op een parking organiseren en niet ergens op de openbare weg zitten te racen.

Goed dat ze dat aanpakken als het illegaal word georganiseerd, zeker nu met corona.
Maar tegelijk vind ik ook wel dat ze de mogelijkheid zouden moeten voorzien om zo een sprints op legale manier te kunnen organiseren.
Het is trouwens ook al positief dat ze dit op een parking organiseren en niet ergens op de openbare weg zitten te racen.
Inderdaad.

100m is nu niet echt de moeite om een sprintje te trekken. Zijn daar ook al een paar accidenten gebeurd. Paar weken terug ene zijne auto in brand gevlogen en nog niet zo lang geleden nog nen A7 ook gecrasht.

Die zijn die parking gewoon naar de kloten aan't doen.

Door het keukenraam kijken en een ree zien staan op het veld. Op dit uur is dat toch wel speciaal. :love:

De enige ree die ik zie uit mijn raam is een "ik ree door uw straat want teveel volk op steenweg, dus kom ik hier uwe lucht wa verpesten met mijn sluipverkeer"

Liefst van al vanuit de voorruit van een zware pickup met bullbar he. En dan de vriezer in tegen Kerst.

Liefst van al vanuit de voorruit van een zware pickup met bullbar he. En dan de vriezer in tegen Kerst.
Ni te hert rijen é gij!

verkeersbord-sb250-a27-overstekend-groot-wild.png

In de supermarkt, ergens in Vlaanderen.
"Mijnheer, kan jij me helpen. Hier liggen twee soorten zoete aardappel. Weet jij wat het verschil is tussen beiden"

"Neen, maar ik weet wel dat je niet met twee mag komen winkelen"

🤪

Wth 😂
Ge zijt nog redelijk nieuw op het forum, dus we zullen het u vergeven. Maar bij zulke posts is het wel verplicht om @kay-gell te taggen, lees de regels er maar op na. Op die manier weet iedereen wat ze te zien zullen krijgen.

Ik hoop dat de mods mild zijn en je geen warning geven.

Ge zijt nog redelijk nieuw op het forum, dus we zullen het u vergeven. Maar bij zulke posts is het wel verplicht om @kay-gell te taggen, lees de regels er maar op na. Op die manier weet iedereen wat ze te zien zullen krijgen.

Ik hoop dat de mods mild zijn en je geen warning geven.
Elosopardo zit hier al van in zijn studententijd hoor, dus toch al minstens 10 jaar. :p

Maar was een tijdje minder actief op 9lives door drukke werkdagen, denk ik.

Terug
Bovenaan