Je glimlach van vandaag

Dame-blanche-2.jpg

Zou er wel in gaan

Kay-gell is zich nu wss aan het afvragen waar dat moet in gaan, toch wel groter dan 3 vuistjes denk ik :unsure:

Ge zijt nog redelijk nieuw op het forum, dus we zullen het u vergeven. Maar bij zulke posts is het wel verplicht om @kay-gell te taggen, lees de regels er maar op na. Op die manier weet iedereen wat ze te zien zullen krijgen.

Ik hoop dat de mods mild zijn en je geen warning geven.
Ik lees hier regelmatig dingen over Kay-Gell en kak, maar ik denk dat ik thread gemist heb op 9lives :) Care to explain?

Ik lees hier regelmatig dingen over Kay-Gell en kak, maar ik denk dat ik thread gemist heb op 9lives :) Care to explain?
Het euh ... het is minder 1 thread en eerder een steeds terugkerend thema :unsure:.
En dat manifesteert zich in verhalen van ondergekakte WCs & muren die afgekuist worden met zweterige doekjes, of @kay-gell die van zijn toemalige vriendin niet mag kiezen op welke WC hij gaat kakken (iets dat in hind-sight NIEMAND nog zal verbazen).

Die van mij heeft er een tafelke gezet langs 't toilet voor op te steunen met haar operatie.
Biedt ook opportuniteiten voor als ik lang moet zitten. Hapke eten dabei 😍
ik ken zo iemand die zijn koffietje mee pakt op toilet. geen idee hoe dat kan smaken.
edit: ge kunt dat tafelke ook gebruiken als challenge. Er gaan opstaan en dan toch in de pot proberen mikken.

om in de sfeer te blijven: ik heb vandaag weer eens gemerkt dat geraspte worteltjes moeilijk verteren.

ik ken zo iemand die zijn koffietje mee pakt op toilet. geen idee hoe dat kan smaken.
edit: ge kunt dat tafelke ook gebruiken als challenge. Er gaan opstaan en dan toch in de pot proberen mikken.

om in de sfeer te blijven: ik heb vandaag weer eens gemerkt dat geraspte worteltjes moeilijk verteren.
Mais is nog erger. Als ge da afspoelt kunde da terug eten 🤣

Allez, cancel culture draait weer op volle toeren precies. Misschien moeten we de middeleeuwse schandpaal terug introduceren :unsure:

Terug
Bovenaan