Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de ban van de ban.

This thread is worthless without picsGlimlach van gisteren: vriendin die in string lag te zonnen in mijn tuin toen ik thuiskwam![]()

Vandaag nóg warmer, dus wsl naakt zonnen dan?Glimlach van gisteren: vriendin die in string lag te zonnen in mijn tuin toen ik thuiskwam![]()
haha, had ik een foto genomen dan was het voor haar de 'ergernis van de dag' geweestThis thread is worthless without pics
Or
POIDH
ge moogt kiezen![]()

Zal volgende keer 's een 'hebde gij 't ni wa warm?' proberen en zien wat er gebeurtVandaag nóg warmer, dus wsl naakt zonnen dan?

Of doe eens een wedgie en kijk wat er dan gebeurt?Zal volgende keer 's een 'hebde gij 't ni wa warm?' proberen en zien wat er gebeurt![]()

Mijn schoonouders zijn zo ne elektrische rolstoel komen afzetten dus kan straks met die van mij naar het stad voor een ijsje.
Het is fucking ijsjesweer!![]()
![]()
![]()
Zo sportief en dan een elektrische rolstoelMijn schoonouders zijn zo ne elektrische rolstoel komen afzetten dus kan straks met die van mij naar het stad voor een ijsje.
Het is fucking ijsjesweer!![]()
![]()
![]()

Zo sportief en dan een elektrische rolstoel![]()

Zou toch een goeie training zijn voor uTis ewa ver en ze is nog plattekes
Dju man ik heb goesting in dat ijsje!!!
Zou toch een goeie training zijn voor u

Geniet van het ijsje!Daar had ik nog nie bij stilgestaan eigenlijk
Mja de bomma had ne elektrische staan, dus ne elektrische it is!